medlem-108338 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Hei når jeg spillte halo 3 for 1 time siden ca begynnte tven min å skifte farge til lilla, gul , svart , oransje men det var når jeg spillte på 360en men når jeg skifter til TV N eller TV 2 er den helt vanelig som før men når jeg spiller 360 begynner den å skifte farge og begynner å bevege seg.. (skjerm bilde beveger seg) Noen som vet hva problemet er? må jeg levere 360en min for 2 gang? Hadde vert kos med raskt svar Endret 30. september 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei når jeg spillte halo 3 for 1 time siden ca begynnte tven min å skifte farge til lilla, gul , svart , oransje men det var når jeg spillte på 360en men når jeg skifter til TV N eller TV 2 er den helt vanelig som før men når jeg spiller 360 begynner den å skifte farge og begynner å bevege seg.. (skjerm bilde beveger seg) Noen som vet hva problemet er? må jeg levere 360en min for 2 gang? Hadde vert kos med raskt svar 9607628[/snapback] n00b, sjekk om scart kabel er skikkelig i. ellers kan du prøve å trekke ut alle kontaktene en gang Lenke til kommentar
xXBodilotionXx Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 nOOb ja calo Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei når jeg spillte halo 3 for 1 time siden ca begynnte tven min å skifte farge til lilla, gul , svart , oransje men det var når jeg spillte på 360en men når jeg skifter til TV N eller TV 2 er den helt vanelig som før men når jeg spiller 360 begynner den å skifte farge og begynner å bevege seg.. (skjerm bilde beveger seg) Noen som vet hva problemet er? må jeg levere 360en min for 2 gang? Hadde vert kos med raskt svar 9607628[/snapback] n00b, sjekk om scart kabel er skikkelig i. ellers kan du prøve å trekke ut alle kontaktene en gang 9607763[/snapback] Når jeg chater med deg og forteller problemet før eg starter innlegget her og du sier det samme og jeg sier det ikke virka så sier du det her igjen? Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå