Gå til innhold

Problem med Tv / 360?

medlem-108338

Anbefalte innlegg

Hei når jeg spillte halo 3 for 1 time siden ca begynnte tven min å skifte farge til lilla, gul , svart , oransje men det var når jeg spillte på 360en men når jeg skifter til TV N eller TV 2 er den helt vanelig som før men når jeg spiller 360 begynner den å skifte farge og begynner å bevege seg.. (skjerm bilde beveger seg)

Noen som vet hva problemet er? må jeg levere 360en min for 2 gang? :dontgetit:

Hadde vert kos med raskt svar

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei når jeg spillte halo 3 for 1 time siden ca begynnte tven min å skifte farge til lilla, gul , svart , oransje men det var når jeg spillte på 360en men når jeg skifter til TV N eller TV 2 er den helt vanelig som før men når jeg spiller 360 begynner den å skifte farge og begynner å bevege seg.. (skjerm bilde beveger seg)

Noen som vet hva problemet er? må jeg levere 360en min for 2 gang?  :dontgetit:

9607628[/snapback]

n00b, sjekk om scart kabel er skikkelig i. ellers kan du prøve å trekke ut alle kontaktene en gang

Lenke til kommentar

Noen som vet hva problemet er? må jeg levere 360en min for 2 gang?  :dontgetit:

9607628[/snapback]

n00b, sjekk om scart kabel er skikkelig i. ellers kan du prøve å trekke ut alle kontaktene en gang

9607763[/snapback]

Når jeg chater med deg og forteller problemet før eg starter innlegget her og du sier det samme og jeg sier det ikke virka så sier du det her igjen? :ermm:

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...