LordShaft Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har helt vanlig versjon. for å finne de fleste skullene må du starte brettet på nytt, fra mission start. Ikke checkpoints midt inni! Skal du ha den ene skullen MÅ du la tanksen leve! Tar du ut den forsvinner skullen!!! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 tror ikke det er den tanksen... ?? er det ikke den som er der når man annkommer da.. "anit-air"?? 9610548[/snapback] Søk på den aktuelle skullen på youtube! også ser du hvordan de gjør det det! Men den catch skullen må den "lilla" tanksen som skyter sånn blå sky nødt å leve for at skull'en skal ligge der! Jeg har funnet alle skullene ved å begynne fra mission start på normal! Men pass på, The Ark brettet finnes to skull'er, og 3 terminaler. Greit å ta alle i samme slengen når du først har begynt fra begynnelsen! Det er veldig fine videoer av måten å ta skulls på på youtube. Bortsett fra den "Cowbell skull" Der bør du følge denne metoden! http://www.halo3planet.com/halo-3-skull-lo.../cowbell-skull/ Hvis du bommer med plasseringa av gravety liften, kan du bare trykke start og restart from last save helt til du klarer det! ;-) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) tror ikke det er den tanksen... ?? er det ikke den som er der når man annkommer da.. "anit-air"?? 9610548[/snapback] Søk på den aktuelle skullen på youtube! også ser du hvordan de gjør det det! Men den catch skullen må den "lilla" tanksen som skyter sånn blå sky nødt å leve for at skull'en skal ligge der! Jeg har funnet alle skullene ved å begynne fra mission start på normal! Men pass på, The Ark brettet finnes to skull'er, og 3 terminaler. Greit å ta alle i samme slengen når du først har begynt fra begynnelsen! Det er veldig fine videoer av måten å ta skulls på på youtube. Bortsett fra den "Cowbell skull" Der bør du følge denne metoden! http://www.halo3planet.com/halo-3-skull-lo.../cowbell-skull/ Hvis du bommer med plasseringa av gravety liften, kan du bare trykke start og restart from last save helt til du klarer det! ;-) 9611133[/snapback] takk jeg bomma pa den og bestemte meg for å bare gi opp på den en liten stund for å spille i en halvtimes tid bare for a ta den ene er ikke gøy men men.... Catch skullen gjør jeg dette jeg spiller normal starter fra begynnelsen av OG jeg dreper IKKE wraitene (tanksene) men den er der forsatt ikke der Edit: Er det noen som kan lage en film helt fra styarten av missionet til der du finner skallen eller som kan sende en link ? Endret 1. oktober 2007 av head_hunter Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Gametrailers har lagt ut en video hvor de viser hvor mann kan få de forskjellige gold skulls og hvilken effekt de gir. Videoen kan sees her. Endret 1. oktober 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg skal nå ta den IWHBYD Silver skullen og jeg lurer på on jeg MÅ begynne på starten av banen eller on jeg kan begynne på alfa point eller bravo point? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Må begynne fra starten slik som på alle de andre banene. Kjipt når den ligger helt i slutten på den lengste banen. Jeg har alle skullsene unntatt Catch skullen nå. Den ligger rett og slett aldri der. Har sett på replay av banen flere ganger og med en gang jeg åpner porten, trykker jeg pause og flyr ut og sjekker - ikke der. Ser så på samme punktet helt til jeg har drept alt - ikke der i et millisekund engang. Har spilt banen fra starten av 5-6 ganger både på co-op med forskjellige hoster, alene, på alle vanskelighetsgradene, uten skulls slått på fra før, med skulls slått på, uten scoring og med scoring. Og dette gjelder 3 xboxer. Vi er 3 her med 360 og uansett hvem som hoster eller spiller singleplayer så er ikke skullen der. This is bullcrap. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Må begynne fra starten slik som på alle de andre banene. Kjipt når den ligger helt i slutten på den lengste banen. Jeg har alle skullsene unntatt Catch skullen nå. Den ligger rett og slett aldri der. Har sett på replay av banen flere ganger og med en gang jeg åpner porten, trykker jeg pause og flyr ut og sjekker - ikke der. Ser så på samme punktet helt til jeg har drept alt - ikke der i et millisekund engang. Har spilt banen fra starten av 5-6 ganger både på co-op med forskjellige hoster, alene, på alle vanskelighetsgradene, uten skulls slått på fra før, med skulls slått på, uten scoring og med scoring. Og dette gjelder 3 xboxer. Vi er 3 her med 360 og uansett hvem som hoster eller spiller singleplayer så er ikke skullen der. This is bullcrap. 9612396[/snapback] har du tilfeldigvis special edition ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 det er fordi hode skallen kommer frem når de slemme tanksene kommer.. da ligger den der, helt til du dreper tanksene, da blir den borte... start fra Mission Start, det må man på alle.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Og husk at man MÅ spille på Normal eller høyere for at de skal ligge der. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Og husk at man MÅ spille på Normal eller høyere for at de skal ligge der. 9612666[/snapback] Unasett ka jeg gjør ligger den der ikke Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du kan fint ta den ene wraithen, dø så mange ganger du vil og kjøre og drepe hva/hvem du vil. Det eneste du må passe på er å ikke få den checkpointen som er i nærheten av den døra som du kommer deg videre med. Altså, hold deg unna den wraithen som vokter døra som leder til resten av brettet, så går det bra Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har ikke Special Edition, nei. Helt vanlig. Det har også de 2 andre her. Skullen er rett og slett aldri der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 har du startet på normal eller høyere fra mission start? har du ventet til tanksen har kommet? har du drept den tanksen? leter du på riktig sted? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 har du startet på normal eller høyere fra mission start?har du ventet til tanksen har kommet? har du drept den tanksen? leter du på riktig sted? 9614129[/snapback] tanksen er der hele tiden er den ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 tror den kommer litt senere, men ikke mye hvis du gjør deg ferdig med de andre som er der, så skal alt være der inkludert skallen, ligger oppå den runde "silo" saken i enden av området. litt vanskelig og komme opp på... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 tror den kommer litt senere, men ikke mye hvis du gjør deg ferdig med de andre som er der, så skal alt være der inkludert skallen, ligger oppå den runde "silo" saken i enden av området.litt vanskelig og komme opp på... 9614393[/snapback] lett å komme opp det er ikke det som er problemet men jeg spilte den banen nettopp for 10000. gang og jeg så filmen etterpå og så på det stedet skaqllen SKAL vere på men den var ikke der i det hele tatt!??!?!?!?!?!?! H*** SPILL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 rart...... hvis tanksen blir borte blir skallen borte... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 SKALLEN KOMMER aldri! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 du må starte fra starten av leveket asså... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) du må starte fra starten av leveket asså... 9614556[/snapback] det gjør jeg hele tiden Edit: rett før eg hiver xboxen veggimellom Endret 1. oktober 2007 av head_hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå