Gå til innhold

Halo 3 skulls

head_hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg prøver å få tak i catch skullen men greier det ikke har fulgt en guide og alt men ingen skulls der den skal vere ?

Og hvordan kommer jeg in i den menyen hvor jeg kan skru de av og på?

9607608[/snapback]

må starte på nytt fra levelet..

når står i campaign(?) lobby press X(blå)

Lenke til kommentar
her er hva jeg har lest på nette:

1. - Du kan ikke dø.

2. - du kan ikke bruke mer en 1 granat og bare når du skal hoppe opp

3. - du kan ikke drepe noen av wraitene

4. - du MÅ drepe alle ghostene.

Bullshit.

Eneste du trenger er og spille banen med skull'en på Normal, Heroic eller Legendary helt fra starten av banen.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Merkelig det du skriver, alt jeg gjorde var å løpe fra Starten og dit. Spilte som jeg ellers ville gjort og skullen lå der.

Men du må begynne alle brettene fra starten av, hvis du bruker en checkpoint går det dårlig.

9607848[/snapback]

brukte du ingen biler eller ghoster?

9607999[/snapback]

jojo.. no problemo-...

trenger hjelp?? Add PixlFace

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd alt for å finne Catch skullen. Den er rett og slett ikke der. Har alle unntatt den.

Så det at folk sier det er bullshit at man må gjøre noe spesielt er bullshit. Det er noe man må gjøre ettersom den ikke er der til meg. Om dere gjør det uten å være klar over det er noe annet, men det er noe dere gjør.

Lenke til kommentar
The “Catch Skull” can be found on the fourth level, in the first area where you need to destroy the Wraith Tanks. When you enter this area, do not eliminate the Wraith Tanks (The skull appears when the tanks appear, and disappears when the tanks are destroyed). The Skull is located on top of the circular building next to the Anti-Air Tank. You can access the roof using a grenade jump, or jumping on the back of a hog.
Du er oppå det lille runde huset man ikke kan hoppe opp på den vanlige måten, ikke sant?
Lenke til kommentar
Eg er komt til 7 bane men har ikkje funnet noen skulls enda :p

Må man skru dem på eller noe?

9609787[/snapback]

neinei,,

det er nesten(det er) umulig og finne dem uten at du vet hvor de er,,...

om du spiller fra starten på hvert level(normal eller mer) skl de ligge på sine plasser... se youtube.com eller spør noen om hjelp.

Lenke til kommentar
Nei, du må hoppe fra en warthog eller ta et "nade hopp"

9609699[/snapback]

riktig, men det er jo eneste måte og komme opp på og da..

går ikke og bae vanlighoppe opp der nei.

og husk og ikke spreng den "anti-air" tanksen da, da forsvinner skullen.

ps. om man bruker Warthogen: sett den opp mot, på det høyeste stedet og hopp,

når i lufta: press left stikk for og huke og komme opp.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd alt for å finne Catch skullen. Den er rett og slett ikke der. Har alle unntatt den.

Så det at folk sier det er bullshit at man må gjøre noe spesielt er bullshit. Det er noe man må gjøre ettersom den ikke er der til meg. Om dere gjør det uten å være klar over det er noe annet, men det er noe dere gjør.

9609596[/snapback]

Du må passe på at du ikke skyter ut den tanken som står oppe på det platået! Skullen er bare tilgjengelig så lenge tenksen lever.

Lenke til kommentar

9609596[/snapback]

Du må passe på at du ikke skyter ut den tanken som står oppe på det platået! Skullen er bare tilgjengelig så lenge tenksen lever.

9610383[/snapback]

tror ikke det er den tanksen... :hmm: ??

er det ikke den som er der når man annkommer da.. "anit-air"??

Lenke til kommentar
Hvordan gjør det man med skulls må man gå gjennom hele bana med den som et våpen? Bare melee altså?

9610306[/snapback]

Du trenger bare holde dem i noen sekunder viss det er en "gold skull" kommer det en achivment

Men viss det er en silver skull trenger du bare plukke den opp og slippe den igjen etter noen sekunder uten at du far noen achivment men du har den alikavell

Edit: dere som hart funnet skullen har dere vanelig halo 3 eller special edition?

selv har jeg special edition

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...