Dre_C Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg kjøpte en del varer med qlt.no for 6 måneder siden. Jeg forskuddsbetalte varene og så gikk firmaet konkurs før jeg hadde fått varene. Nå her en dag så dukket det plutselig opp 2 pakker i posten fra qlt.no. Det viser seg at selskapet har blitt kjøpt opp av nye eiere og de har nå begynt å sende ut varene. Jeg ble svært positivt overrasket når jeg mottok varene som jeg egentlig hadd avskrevet for flere måneder siden. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Skulle vel egentlig bare mangle, eller hva? Fikk du ikke pengene tilbake? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det høres veldigbra ut. Tror ikke at de nye eierne har plikt til å sende deg de varene, så at de gjør det er et stort pluss i boka. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 De nye eierne påtar seg også all gjeld firmaet måtte ha, så utifra det tror jeg at de da må fullføre alle ordre som er betalt... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hehe... http://my.qxl.no/accdb/viewUser.asp?IDU=5719682 De nye eierne har ca. 2553 "saker" å løse opp i. I tillegg har de fått dårlig omdømme i media. Tror ikke jeg hadde kjøpt opp det der for å si det på en fin måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå