Gå til innhold

må seriøst ha noe nytt å samle på!

Emilie Margrethe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!  jeg er en jente på 12 år som ønsker en ny hobby.

Jeg liker å samle på ting(alt untatt frimerker)

Det jeg er ute etter er noe å samle på da..  har dere noen forslag??

9607519[/snapback]

en sunn innstilling er å samle på musikk, dvs kjøpe CD'er.

Eller LP'er. Kan være like interessant det, eller mer :)

Lenke til kommentar

Du kan samle på penger (som selvfølgelig fungerer nå i dag) og så når du har en 1000 kroner så gir du de til meg så begynner du på nytt :D

Nja, jeg vet ikke jeg.. kan jo samle på mye rart, fra penger til småstein eller gresstrå for den saks skyld så det er iallfall mye å velge mellom

Lenke til kommentar

Nå har jeg aldri vært noen samler, men jeg vet at det finnes ingen grenser for hva man kan samle på. Alt fra de klassiske bruskorkene og frimerkene, til tyggegummipapir og modellfly. Jeg har ingen konkrete forslag, men om det er noe spesielt du interesserer deg for, så kan du kanskje prøve å se om det er noe rundt det temaet som man kan samle på. En ting jeg har veldig mye av, er tegneserieblader.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

skriv ned dine 3 yndlingskuespillere , samle på alle de filmene de har medvirket i ,

har du noen eldre skuespillere du liker så kan jo dette koste deg tid og penger.. men er jo litt kjekt å sette seg ned med en god film ,

jeg har alle filmene til bruce willis og samuel L jackson , holder på med harrison ford og johnny depp ,

kanskje litt dyr samling men kjøper 2 filmer i uka.. tidsfordriv og er jo voldsomt kjekt å ha en stor film samling.. , 431 filmer til nå :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hmm. Er mye rart man kan samle på. Husker jeg samla på nettkjærester da jeg var på din alder eller kanskje litt yngre :p prat.popit.no ftw xD

Har også en kompis som samler på blåmerker, men det er kanskje ikke noe for deg. Tomme spraybokser må være utrolig morsomt å samle på. Kun fantasien setter grenser :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...