Emilie Margrethe Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei! jeg er en jente på 12 år som ønsker en ny hobby. Jeg liker å samle på ting(alt untatt frimerker) Det jeg er ute etter er noe å samle på da.. har dere noen forslag?? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei! jeg er en jente på 12 år som ønsker en ny hobby.Jeg liker å samle på ting(alt untatt frimerker) Det jeg er ute etter er noe å samle på da.. har dere noen forslag?? 9607519[/snapback] en sunn innstilling er å samle på musikk, dvs kjøpe CD'er. Eller LP'er. Kan være like interessant det, eller mer Lenke til kommentar
Emilie Margrethe Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 mm kanskje det Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 samle på penger slik som onkel skrue Lenke til kommentar
Emilie Margrethe Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 samle på penger slik som onkel skrue 9607591[/snapback] Haha god ide Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Samle på viskelær, det finnes utrolig mange forskjellige typer. Eller så kan du samle på... kosedyr av et eller annet slag, ikke det at jeg har noen kunnskaper om det, men det finnes sikkert mange forskjellige typer o_O Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Steiner, kanskje? Om du ikke allerede har, så lån ett par bøker om steiner på biblioteket. Det finnes vannvittig mange vakre som hadde tatt seg bra ut på hylla. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 du kan samle på gorker det er glass Cola korker med skrift i. det finnes utrolig mye rart av skrift i det Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Du kan samle på penger (som selvfølgelig fungerer nå i dag) og så når du har en 1000 kroner så gir du de til meg så begynner du på nytt Nja, jeg vet ikke jeg.. kan jo samle på mye rart, fra penger til småstein eller gresstrå for den saks skyld så det er iallfall mye å velge mellom Lenke til kommentar
Vredesbyrd Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 samle på Coca Cola korker;) (metall korker seff)! det Gjør jeg Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 jeg samler på star wars lego.... det er ganske dyrt.. og kansje patetisk, lol,,,, har brukt ca 10 tusen på det..... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Nå har jeg aldri vært noen samler, men jeg vet at det finnes ingen grenser for hva man kan samle på. Alt fra de klassiske bruskorkene og frimerkene, til tyggegummipapir og modellfly. Jeg har ingen konkrete forslag, men om det er noe spesielt du interesserer deg for, så kan du kanskje prøve å se om det er noe rundt det temaet som man kan samle på. En ting jeg har veldig mye av, er tegneserieblader. Endret 2. oktober 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 skriv ned dine 3 yndlingskuespillere , samle på alle de filmene de har medvirket i , har du noen eldre skuespillere du liker så kan jo dette koste deg tid og penger.. men er jo litt kjekt å sette seg ned med en god film , jeg har alle filmene til bruce willis og samuel L jackson , holder på med harrison ford og johnny depp , kanskje litt dyr samling men kjøper 2 filmer i uka.. tidsfordriv og er jo voldsomt kjekt å ha en stor film samling.. , 431 filmer til nå Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du kan samle paa tyggegummi! Gjorde jeg i et par aar. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ville gått for å samle på film, begynner å få en fin samling selv nå Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hmm. Er mye rart man kan samle på. Husker jeg samla på nettkjærester da jeg var på din alder eller kanskje litt yngre prat.popit.no ftw xD Har også en kompis som samler på blåmerker, men det er kanskje ikke noe for deg. Tomme spraybokser må være utrolig morsomt å samle på. Kun fantasien setter grenser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå