LeLiLa Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Dette er infoen jeg fant: Item Specifics - Cell Phones Phone Brand: Apple iPhone Camera: 1-2 Megapixels Phone Model: 8GB Carrier: AT&T, Cingular, Cellular One, Fido, Rogers AT&T, SunCom, T-Mobile, Any other GSM carrier Features: Bluetooth Enabled, Calendar, e-mail, GPS Navigation, Internet Browser, MP3 Player, PDA-PC Sync, SMS-Text Messaging, Speakerphone, Unlocked, Video Technology: GSM Condition: New, Never Opened kan den brukes i norge? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ja, den kan brukes i norge så sant firmwaren ikke er oppgradert. Ved oppgradering til v.1.1.1 så fungerer telefoner som er opplåst ulovlig. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Carrier: AT&T, Cingular, Cellular One, Fido, Rogers AT&T, SunCom, T-Mobile, Any other GSM carrier Condition: New, Never Opened hvordan kan den være uåpnet når den er låst opp? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Den er ikke låst opp, den kommer med AT&T kort og du må låse den opp selv, er den ny nå så er den sikkert med firmware 1.1.1 Få dette bekreftet før kjøp hva firmware den har, for du får ikke nedgradert til 1.0.2 og låst opp, da vil den kun fungere som PDA. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 står det ikke at den funker med alle gsm operatører? eller er det jeg som har missforstått? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 salg trikks....alt er ulåst...sålenge du låser den opp selv. Og om selger frister med 100 USD kickback fra Apple, så kan du glemme det. Du må ha AT&T nummer som er aktivt, og registrert i USa på deg. Min hadde samme salg's metode, Selgern var litt sleip, men så lenge min funker ga jeg lang flyvende F. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) ok. syntes det var noe som ikke stemte. kanskje det er best å vente til iPhone kommer til norge offisielt...? Endret 1. oktober 2007 av hernil Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 tja, om du liker TeleHor og at halve abonemanget blir betalt til Apple, so go ahead :-) BTW, 5 års reklamasjons rett på iPhone tror jeg utgår egentlig...sjekk opp dette før du kjøper, Apple er merkelig når det gjelder Norsk kjøps lov. Lenke til kommentar
Landmann Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 BTW, 5 års reklamasjons rett på iPhone tror jeg utgår egentlig...sjekk opp dette før du kjøper, Apple er merkelig når det gjelder Norsk kjøps lov. problemet når du kjøper en telefon som du må unlocke er at du mister reklamasjonsretten noe som er helt forferdelig. er det noen som vet når denne kommer til norge? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) skal komme rundt juletider, starten eller mitten av desember. Mener jeg og ha lest. Her i Sverige er det TeleHor som skal selge, usikker på om TeleHor også skal selge den i Norge... Endret 2. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå