lavik Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvilken av disse bør jeg gå for? Sitter for øyeblikket med begge to: Altså, enten BeQuiet 600W eller Mist 500W (Rev. 3) Dette skal drive en q6600, 4gb geil ultra e.l., et par harddisker, og mest sannsynlig et HD 2900 Pro når det dukker opp. Mulig jeg prøver meg på litt klokking og.. Noen som har noen meninger om hvilken PSU som er best egnet til å dra dette? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvilken av disse bør jeg gå for? Sitter for øyeblikket med begge to: Altså, enten BeQuiet 600W eller Mist 500W (Rev. 3) Dette skal drive en q6600, 4gb geil ultra e.l., et par harddisker, og mest sannsynlig et HD 2900 Pro når det dukker opp. Mulig jeg prøver meg på litt klokking og.. Noen som har noen meninger om hvilken PSU som er best egnet til å dra dette? 9607471[/snapback] Jeg ville valgt mist'en siden den er kjent for å være god og god krittik. Har selv en samme bare med 600w og jeg er strålende fornøyd, stillegående, fine modulære kabler og stabil.... Lenke til kommentar
lavik Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvilken av disse bør jeg gå for? Sitter for øyeblikket med begge to: Altså, enten BeQuiet 600W eller Mist 500W (Rev. 3) Dette skal drive en q6600, 4gb geil ultra e.l., et par harddisker, og mest sannsynlig et HD 2900 Pro når det dukker opp. Mulig jeg prøver meg på litt klokking og.. Noen som har noen meninger om hvilken PSU som er best egnet til å dra dette? 9607471[/snapback] Jeg ville valgt mist'en siden den er kjent for å være god og god krittik. Har selv en samme bare med 600w og jeg er strålende fornøyd, stillegående, fine modulære kabler og stabil.... 9609396[/snapback] Ok, takk for det. Nå er Mist'en som jeg har med faste kabler, ikke modulære som jo hadde vært en fordel.. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor ikke Mist 600? Den er en hundrelapp dyrere igjen, men på den andre siden er det 200 kr forskjell på de du ser på nå. Hvis du bor nær nok til å hente den hos Netshop Oslo får du den i tillegg fort og slipper frakt. Lenke til kommentar
lavik Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor ikke Mist 600? Den er en hundrelapp dyrere igjen, men på den andre siden er det 200 kr forskjell på de du ser på nå. Hvis du bor nær nok til å hente den hos Netshop Oslo får du den i tillegg fort og slipper frakt. 9610265[/snapback] Jeg har allerede begge disse PSU'ene. BeQuiet'en hadde jeg fra før (Denne er i bruk nå, stille og fin, men nå kjører jeg med am2 og integrert skjermkort). Mist'en kjøpte jeg på et timetilbud på Netshop. Derfor er det disse to det står mellom. Den jeg ikke skal bruke på dette oppsettet, havner enten i en htpc, eller blir solgt.. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har også BeQuiet og er veldig fornøyd. Helt stille og veldig stabil. Kjører en E6850 på 3.8.. Leste mange tester om den før jeg gikk til innkjøp. Mist har jeg dessverre ingen erfaringer med. Har egetlig savnet test av BQ på HW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå