Kristian. Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei! Jeg har i oppdrag og redigere og lage DVD fra cabareen på skolen! Vi skal ha med innslaget fra tv romerike på den DVD-en! Her er link: mms://mms1.online.no/romb-aspub/260907.wmv Er det mulig og laste ned denne filmfilen?? Eller hvordan kan jeg gjøre dette?? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 "Lagre lenke som..." Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 den ligger ikke som link på noen ''side'' Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Installer opera, trykk F4 og gå til overføringer. I hurtignedlasting limer du inn adressen der og trykker enter. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Eller glem det. Det virket ikke her. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Fungerer ikkje her (i Opera 9.5 Alfa). Det bør kunne gå med VLC. Gå til File --> Wizard, vel Transcode/Save to file. Lim inn adressa i feltet der du får spørsmål om å velge «Stream». Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det går utmerket å lagre den med WM Recorder. I tilfelle du ikke får tak i fila på annen måte har jeg nå lagt den her, så du bare kan høyreklikke og velge Lagre mål som: http://real-virtuality.net/diverse/ Lar den ligge her noen få dager til du gir tilbakemelding om at du har fått den. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Det går utmerket å lagre den med WM Recorder. I tilfelle du ikke får tak i fila på annen måte har jeg nå lagt den her, så du bare kan høyreklikke og velge Lagre mål som:http://real-virtuality.net/diverse/ Lar den ligge her noen få dager til du gir tilbakemelding om at du har fått den. 9611192[/snapback] Tusen takk! Da er den lastet ned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå