vwbrother Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei. Jeg bare lurte på om det er lovlig og ta et bilde med kamera av et oppslag i f.eks Se&Hør for å legge bildet ut på et forum? Må ta bilde med kamera da jeg ikke har skanner, men prinsippet blir vel det samme. Vil ikke legge ut bilde dersom dette er ulovlig. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Det er klart ulovlig. Edit: Jeg er ikke 100% sikker mht bruk av faksimile, men det er nok sannsynlig at det må avtales med bladet. Tror nok kanskje de vil være forståelsefulle hvis det ikke er til kommersiell bruk, og at det ikke fremstiller bladet i et dårlig lys. Man ser jo av og til faksimile i bruk i dagspressen, men det er en god stund siden jeg så det sist. Lover forandre seg jo over tid, så det er mulig at reglene er blitt strammet inn. Endret 30. september 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
vwbrother Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Det er klart ulovlig. Edit: Jeg er ikke 100% sikker mht bruk av faksimile, men det er nok sannsynlig at det må avtales med bladet. Tror nok kanskje de vil være forståelsefulle hvis det ikke er til kommersiell bruk, og at det ikke fremstiller bladet i et dårlig lys. Man ser jo av og til faksimile i bruk i dagspressen, men det er en god stund siden jeg så det sist. Lover forandre seg jo over tid, så det er mulig at reglene er blitt strammet inn. 9607962[/snapback] skal høre med bladet for sikkerhets skyld. Det er ikke til kommersielt bruk, men bare for å vise fram til noen kamerater i et forum. gjelder denne bilen her: http://forum.vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard...P=1&SID=3870406 litt artig story! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Fikk ikke noe da jeg klikket på den linken, men det er ok. Jeg forstår at du har en positiv vinkling, og da er mulighetene for positivt svar store, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå