jadaaaaa Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei, meg og en annen fyr har veldig lyst å være med på css compoen, men jeg syntes å huske at man må være 5 stk for å regnes som et lag, derfor lurte jeg på om noen hadde lyst å bli med oss? Haster litt siden innmeldingsfristen går ut imorgen Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei, meg og en annen fyr har veldig lyst å være med på css compoen, men jeg syntes å huske at man må være 5 stk for å regnes som et lag, derfor lurte jeg på om noen hadde lyst å bli med oss?Haster litt siden innmeldingsfristen går ut imorgen 9607090[/snapback] Hei, du jeg og 2 andre venner kan godt bli med deg og kameraten din, personlig er jeg mid mens vennene mine er low. Bare ta kontakt på min email. ([email protected]) Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Kjempegreit, sender deg en mail nå Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 De fikk visst dannetet seg et eget lag, noen andre som vil joine oss da? Plis Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Vi er tre som er low/mid elns Vi har lyst til og være med men har ikke noe lag send meg en pm hvis du er intresert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg