Gå til innhold

hjelp til valg av ny bærbar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal kjøpe ny bærbar, vil ha en som kan spille litt spill på , ikke store greiene men css ol.

har funnet denne her på prisguiden, valgte den fordi den har C2D cpu, noe som jeg har forstått er ganske mye bedre enn vanlig duo core. er det noen bedre tilbud på bærbar pc der ute for tiden ?

9606918[/snapback]

Må det være 15,4"? Eller kan 14" og 17" også være aktuelle?

Og trenger du god batteritid? eller er det ikke så viktig.

Mvh

Endret av krbalto
Lenke til kommentar

Hei, driver å prøver å finne en datamaskin til min broder også for tiden og har selv sett på den aktuelle maskinen som er nevnt her. Asus F3se, som passer både budsjettmessig og ytelsesmessig til min brors behov.

Det jeg egentlig lurer litt på er om noen vet hva slags batteritid man kan vente seg å få ut fra denne?

Lenke til kommentar
Hei, driver å prøver å finne en datamaskin til min broder også for tiden og har selv sett på den aktuelle maskinen som er nevnt her. Asus F3se, som passer både budsjettmessig og ytelsesmessig til min brors behov.

Det jeg egentlig lurer litt på er om noen vet hva slags batteritid man kan vente seg å få ut fra denne?

9608285[/snapback]

Leste nå en brukerkommentar på komplett som gjør at jeg tror jeg ikke vil anbefale denne maskinen til noen, les den så forstår du kanskje... For å svare på mitt eget spørsmål så er batterilevetiden omtrent 2 timer og 15 min med brightness skrudd _helt_ ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...