Gå til innhold

system32configsoftware

Hevi

Anbefalte innlegg

Denne mappen er et stort problem for meg,,

bådde tritt og ofte får jeg beskjed om at enten system er korrupt, eller så er software korrupt,

Det resulterer i at jeg må installere Xp fra scratch igjen..

Jeg har lest en plass at Systemet i Windows ikke kan ha større registry en rundt 16 mb, noe som kan forklarer dette siden filene blir "korrupt" når de overskrider ca 16 mb på disken,

Noen som har samme problem, vet å forhindre at dette skjer.

Nå har jeg endelig vett til å boote inn i Win98 og kopierer disse filene mens de fungerer slik at jeg slipper å installere Xp fra scratch. Men det er et irriterende problem..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jo, dette er forsåvidt dette problemet, men jeg skjønner ikke hvorfor det skjer hele tiden.

Jeg har endelig lært å ta backup av disse filene. Før skrude jeg slavisk av system-restore og andre progs som får Windows til å senke ytelse..

men men,,

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor dette skjer. Det kan være en aldri så liten feil.

Egentlig så forstår jeg heller ikke hvorfor noen ikke får til XP.. Kan ikke skjønne hvorfor noen skal slite... jeg har ALDRI har hatt problemer

:shrug:

Håper du fikser det ved hjelp av den artikkelen. :-?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

DAgen etter jeg skrev dette innlegget lastet jeg ned "Windows XP Service Pack 1a Network Install (32-Bit) for IT Professionals".(Jeg har ikke internett hjemme så jeg må laste ned og brenne ut på høgskolen) Etter det kjørt XP veldig stabilt og pent. Jeg har nå tillogmed convertert til NTFS igjen da jeg regner med jeg kommer til å slippe ny installasjon av XP (CDen min er herpa så jeg må installere fra Win9x)

..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...