arTsy Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) 14. Oktober. Det har blåst voldsomt idag, var nesten i tvil om jeg skulle ta turen ut, men jeg er jo oppvokst på nordmøre, så hva er vel litt varm bris :-) Bildet er av en kiosk på Qawra. Det er mange slike langs promenaden, og de selger en pint øl for 50 cent (10 kr). På de fleste må man sitte ute, men denne har ly for vinden (alle de andre var stengt idag). Endret 14. oktober 2007 av arTsy Lenke til kommentar
marekz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 4. Oktober bilde. Dro en tur til Gozo idag. Her er noen fiskere som diskuterer som noen italienere...eh Maltesere...eh Gozere..whatever... Dette var kult, et livlig, "snakkende" bilde.. Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Dette var et knallbilde! Kontrasten mellom kiosken og det mørke havet med dønninger var skikkelig bra! Kvalifiserer til et av de best jeg har sett så langt. Lenke til kommentar
marekz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Dette var et knallbilde! Kontrasten mellom kiosken og det mørke havet med dønninger var skikkelig bra! Må si meg enig med dette. Bra! Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 15. Oktober. Takk for kommentarene! Høsten har kommet til Malta. Det blåser og er ganske grått, men går fortsatt i shorts da men. Forresten fortsatt mange pakketurister som ligger i bikini og venter på at solen skal gløtte fram...litt komisk å se dem ligge der å vente på solgløtt. Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Artig. et anderledes Syden bilde kan man vel si. Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 16. Oktober. Store bølger for tida. Ingen crop, mao jeg ble våt. Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 17. Oktober. Tar en pause fra sjøen. Trommer fra en butikk i Bugibba. Rett etter jeg tok dette bildet kom det en kis og sa "it is not allowed to take pictures here", "why not", sa jeg.."don't know, that's what they tell us", svarte han...men bildet var allerede tatt så...og det ble 17. oktober bildet. Et ulovlig bilde!! Lenke til kommentar
morva Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Flotte bilder. Liker de fra 14. og 15. veldig godt! Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 18. Oktober. Takk for kommentarene. Ny dag, nytt bilde... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 18. Oktober. Takk for kommentarene. Ny dag, nytt bilde... Flott situasjonsbilde - mangler bare bildet av de tørste karene som har venta på disse tønnene Tom Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 18. Oktober. Takk for kommentarene. Ny dag, nytt bilde... Flott situasjonsbilde - mangler bare bildet av de tørste karene som har venta på disse tønnene Tom Takk. Jeg var faktisk innom en pub og tok noen bilder igår, men var lite med folk der på dagtid. Ikke umulig at det kommer et pubbilde... Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) 19. Oktober. Jaja oktoberdagene går...idag ble det finvær igjen. Bildet er ikke croppet, mao fuggelen var ikke så redd av seg. Endret 19. oktober 2007 av arTsy Lenke til kommentar
marekz Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kult bilde, likte fargene i det... Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Kult bilde, likte fargene i det... Takk. Jo valgte det pga fargene, bokeh kunst. Endret 20. oktober 2007 av arTsy Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) 20. Oktober. En katt som nyter livet i syden... Endret 20. oktober 2007 av arTsy Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Virkelig fint. Likte fargene veldig godt, og selvom det ikke var så mye kontrast mellom katten og fjellet skilte den seg ut Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Virkelig fint. Likte fargene veldig godt, og selvom det ikke var så mye kontrast mellom katten og fjellet skilte den seg ut Takk. Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) 21. Oktober. Pussig hvor forskjellige bilder det har blitt i løpet av 3 uker, og denne følger trenden, at jeg har ingen aning hva jeg skal ta bilde av, men så plutselig dukker et motiv opp. Duden på bildet satt på en krakk utenfor døra til huset sitt og bygde en modellbåt, jeg tok et snapshot, men han ville at jeg skulle ta flere bilder. Han gikk inn og henta en større båt han hadde bygd, sikkert hans store stolthet, og den ville han jeg skulle fotografere. Artig type... Endret 21. oktober 2007 av arTsy Lenke til kommentar
erty_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Morosom type, og eit flott portrett! Eg synest det er godt gjennomført, samstundes som biletet gjev oss eit inntrykk av denne eldre herren. Litt synd med refleksjonane i brilleglasa, og at ansiktet samstundes er litt ute av fokus (?) ifht. båten, føler ikkje ein får den blikk-kontakten biletet treng. Ellers vil eg seie at du har mange gode og varierte bilete, stå på! Edit: Omformulering Endret 21. oktober 2007 av erty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå