arTsy Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg burde nok skrive litt mere beskrivelse om bildene. Det siste bilde er ikke et babe shot, men nok et situasjonsbilde. Om d var et babeshot ville de ikke hatt redningsvester på, men jeg tar ikke slike bilder heller da. Jentene på bildet var så ekstatiske etter å kjørt jetski...adrenalinrush deluxe...jeg smiler bare jeg ser på bildet....derfor postet jeg dette.. Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 9. Oktober. Cumulus sky farget av solnedgangen. Tatt fra taket. Lenke til kommentar
morva Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Flott sky og farger. God komposisjon! Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 9. Oktober. Cumulus sky farget av solnedgangen. Tatt fra taket. Dramatiske skyformasjoner. Virker nesten overnaturlig Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg synes det ble litt mørkt? Men fine skyer! Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Flott sky og farger. God komposisjon! Takk. Dramatiske skyformasjoner. Virker nesten overnaturlig Jo det er endel spesielle skyer her. Har nok noe med at det er ei lita øy langt ute i varme middelhavet. Jun-Sept er d nesten ingen skyer her, men i oktober er d flust. Jeg synes det ble litt mørkt? Men fine skyer! Jo litt mørkt kanskje...men det er et handholdt shot...hadde jeg brukt tripod kunne jeg målt lys på noe annet enn hotspotten... Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 10. Oktober. Tatt ved promenaden på Bugibba. Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 10. Oktober. Tatt ved promenaden på Bugibba. Jeg ser du har panorert med brukbart resultat, Bakgrunnen kunne kanskje vært enda mer utvisket, men bilen gikk vel ikke fort nok? Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg ser du har panorert med brukbart resultat, Bakgrunnen kunne kanskje vært enda mer utvisket, men bilen gikk vel ikke fort nok? Nei den gikk ikke så fort, men man kan jo se litt av bakgrunnen også da. Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 11. Oktober. Var tidlig ute idag. Finere lys på morgonen, men hardt å stå opp. Jeg vet egentlig ikke hva han duden ute i kanalen gjør. Han tok opp noe fra vannet med en håv og la det på et flytende trebrett... er det gull han leter etter? Ser egentlig litt ut som en asiatisk rismarkdude.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hmm.. Tro hva han gjør? Gull med håv.. vet ikke helt. Fisker kanskje noen rare skapninger? Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Bildet er ok. Litt lite smell i fargene, bakgrunnen er uinteressant og mannen forsvinner i bildet pga avstand. Gjetter du har savnet zoomen mer enn på lenge! Endret 12. oktober 2007 av Sojourner2 Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det ble litt flatt. Bra motiv, men burde vært nærmere. Mer kontrast hadde kanskje hjulpet også. Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) 12 Oktober. Thank God it's friday! Takk for alle kommentarer! Go helg folkens! Endret 12. oktober 2007 av arTsy Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Et herlig helgebilde. Det er ikke til å unngå at man skvetter litt til når man ser et slikt bilde på en anstendig side som akam. Men man skjønner fort at det er en reklameplakat og skjønner også at man blir litt sensitiv etter noen år med alkoholreklameforbud i Norge. Artig bilde, telefontrådene gir en ekstra vri. Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nå fikk jeg plutselig lyst på en bavaria flott komponert bilde med dybdefølelse ,og flotte farger. ledningene og muren til høyre gir bildet en fin diagonal. Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) 13. oktober. Imårres brygget d opp til torden, og store cumulus skyer vokste opp med mørke skyer på botten og lysere på toppen. Jeg tok mange bilder av skyene, men det ble enda mere intressant når sola begynte å leke seg med dem. Økte kontrasten endel for å gjøre lysstrålene enda mere tydlige. Endret 13. oktober 2007 av arTsy Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dette fikk du bra til. Fint lysspill. Tom Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Luftig bilde. Flott Endret 13. oktober 2007 av Sojourner2 Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Flott bilde, vakkert lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå