CellularDude Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Batteritiden på N82 er ikke dårlig om man tror det. Hørt i mange timer på musikk ifra den, tatt over 50 bilder i dag, og den har gått ned en strek. 6/7 streker. Før jeg kjøpte meg N82 trodde jeg batteritiden var skikkelig crappy etter alt jeg hadde lest på forumer osv, og at Sony Ericsson's telefoner hadde så sinnsykt mye batterilevetid i forholdt til Nokia. Har ingen erfaring med LG, så det kan jeg ikke uttale meg om, men N82 sitt batteri er veldig bra. Batteritiden er ikke det samme som det som oppgis fra produsentene. Avviket hos Sony Ericsson virker å være ganske stort. Tror batteriet på denne vil holde bedre enn på Nokia N95, som bare hadde 950 mAh-batteri. På N82 er det 1050 mAh. Uansett går det raskt å lade en Nokia. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Tusen takk for alle svarene . Spesielt takk til CellularDude som har tatt seg tid til å skrive så langt. x x x x x Bare hyggelig! Jeg vet hvor flott det er å kunne få hjelp her på forumet når jeg trenger det. Det har kommet til nytte utallige ganger. Det er bare kjekt å kunne gi noe tilbake. Har lagt til litt på pluss/minuslista ovenfor. Lenke til kommentar
poe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Batteritiden på N82 er ikke dårlig om man tror det. Hørt i mange timer på musikk ifra den, tatt over 50 bilder i dag, og den har gått ned en strek. 6/7 streker. Før jeg kjøpte meg N82 trodde jeg batteritiden var skikkelig crappy etter alt jeg hadde lest på forumer osv, og at Sony Ericsson's telefoner hadde så sinnsykt mye batterilevetid i forholdt til Nokia. Har ingen erfaring med LG, så det kan jeg ikke uttale meg om, men N82 sitt batteri er veldig bra. Batteritiden er ikke det samme som det som oppgis fra produsentene. Avviket hos Sony Ericsson virker å være ganske stort. Sony Ericsson er vel de som er desidert best på batteritid. Unntaket er vel i 3Gnettet der teknologien for strømsparing ikke er like bra, så der er det vel kun størrelsen på batteriet som teller? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Batteritiden på N82 er ikke dårlig om man tror det. Hørt i mange timer på musikk ifra den, tatt over 50 bilder i dag, og den har gått ned en strek. 6/7 streker. Før jeg kjøpte meg N82 trodde jeg batteritiden var skikkelig crappy etter alt jeg hadde lest på forumer osv, og at Sony Ericsson's telefoner hadde så sinnsykt mye batterilevetid i forholdt til Nokia. Har ingen erfaring med LG, så det kan jeg ikke uttale meg om, men N82 sitt batteri er veldig bra. Batteritiden er ikke det samme som det som oppgis fra produsentene. Avviket hos Sony Ericsson virker å være ganske stort. Sony Ericsson er vel de som er desidert best på batteritid. Unntaket er vel i 3Gnettet der teknologien for strømsparing ikke er like bra, så der er det vel kun størrelsen på batteriet som teller? SE er i alle fall rause når de oppgir batteritider. Det kan godt være de er bedre enn de fleste andre i praktisk bruk, men andre er kanskje mer nøkterne med de tidene de oppgir. Jeg har hatt en rekke telefoner fra Nokia og SE, og synes ikke forskjellen er så stor. Lenke til kommentar
poe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 SE er i alle fall rause når de oppgir batteritider. Det kan godt være de er bedre enn de fleste andre i praktisk bruk, men andre er kanskje mer nøkterne med de tidene de oppgir. Jeg har hatt en rekke telefoner fra Nokia og SE, og synes ikke forskjellen er så stor. Tja, det spørs hva du bruker telefonen til. Jeg har hatt avanserte telefoner fra begge, og den ene kan man bruke funksjonene på, den andre bør helst få ligge i bokhyllen med full dekning, eller så er batteriet flatt før du kommer ut ytterdøren Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Er det noen som vet noe om batteriet på LGen? Tja, den er jo ikke allverden. Varer cirka i 3-4 dager med normal bruk. Hva mener du med "normal bruk"? Hvor lenge varer batteriet dersom du daglig: - hører på musikk i omtrent 2 timer - tar 10 bilder - filmer i 2 min Hvor lenge tror du batteriet varer med slik bruk (ut i fra egne erfaringer)? tipper ca 3 dager. Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Takk for alle svarene ! Nå tror jeg kanskje N82 8GB også blir et alternativ dersom den skal komme . Men er det noen som vet om en eller annen butikk i Oslo som har en fungerende utstillingsmodell av KU990? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Takk for alle svarene ! Nå tror jeg kanskje N82 8GB også blir et alternativ dersom den skal komme . Men er det noen som vet om en eller annen butikk i Oslo som har en fungerende utstillingsmodell av KU990? I oslo vet jeg ikke. Men hvertfall..; ser poster der folk sier at viewty er treg fordi"jeg har prøvd prada" eller "en kompis sa det på msn" Da jeg prøvde viewtyen, opplevde jeg ikke treghet:p Den er MYE mer responsiv enn prada Å de programmene som er med er kule, som bildegalleriet, eller alle innstillingene i kameraet:) Nå skal det også sies at jeg ikke er noen fanboy:p Hvertfall ikke en "jeg hater sony ericsson"-dude:p Jeg har bestandig brukt nokia, for jeg synes det er best(mest for pengene, alltid god skjerm osv) Men denne gangen sjarmerte Lg meg Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg fikk lgen il jul og må si jeg er overasket over kameraet... Det er rett ogslett helt vilt hvor bra bilder det tar. Nå skal det sies at jeg verken er fotograf eller kunstner, men alle som har sett bilder tatt med mobilen sier bare ting som "oi.." eller "wow!". Også er den meget vakker og se på og QWERTY tastaturet funker også veldig bra synes jeg, omtrent som på ipod touch / iphone om noen har prøvd den.. Touch skjermen derimot her helt anderledes en iPod touch sin, ikke at det er dårlig. På ipoden trenger man bare røre ved skjermen for at den skal reagere mens her må man trykke den ca. 1mm ned for at den skal reagere, noe som gir følelsen av å trykke på en knapp. I tilleg så vibrerer telefonen kjapt for å gjøre deg omperksom på at du nettopp trykket på noe, dette funker også veldig bra. Alt i alt så er jeg strålende fornøyd med min LG KU 990 så langt, enest minuset er vel manglen på wifi og så er jeg ikke helt vant til menyene så de virker litt rotete å finne fram i... Bountyhunter Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Touch skjermen derimot her helt anderledes en iPod touch sin, ikke at det er dårlig. På ipoden trenger man bare røre ved skjermen for at den skal reagere mens her må man trykke den ca. 1mm ned for at den skal reagere, noe som gir følelsen av å trykke på en knapp. I tilleg så vibrerer telefonen kjapt for å gjøre deg omperksom på at du nettopp trykket på noe, dette funker også veldig bra. Derfor liker jeg bedre touchen til Ku990 enn touchen til Touch. På Ku990 slipper du å løfte fingeren hver gang du skal trykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå