Aak1 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) For dere som lurer, så er Petoah en bruker på forumet, og det er han som er avbildet Exif info ligger i bildet. Endret 1. oktober 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg synes ikke dette var så verst. Jeg liker at du har tatt ukonvensjonelle valg som å la armene forsvinne ut av sidene på bildet, og at den i utgangspunktet potesielt forstyrrende bakgrunnen være såpass skarp. Jeg liker i det hele tatt valgene du har tatt når du har komponert bildet, og valgt location. Det er ukonvensjonelt i følge klassiske regler, men slik skal det være av og til. Geipen fungerer til å gjøre bildet enda mindre anstrengt. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Flere enn PM-Normal som har kritikk og/el. synspunkter å komme med? Lenke til kommentar
graylady Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Vel, gir meg ikke så mye, la mer merke til ordlyden i "Jeg gidder ikke legge inn exif. Er ikke så nøye på dette bilde" - så hvorfor skulle jeg gidde å kommentere? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Vel, gir meg ikke så mye, la mer merke til ordlyden i "Jeg gidder ikke legge inn exif. Er ikke så nøye på dette bilde" - så hvorfor skulle jeg gidde å kommentere? 9610207[/snapback] Det jeg mener er at lukker og blender ikke er det jeg vil ha kritikk på. Det var ikke ment slik at jeg ikke bryr meg om bildet. Det er bare det at exif ikke er så utrolig viktig for å gi kritikk til dette bilde. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 På slike bilder som er relativt streite i teknikken så er jeg enig i at det ikke er nødvendig å legge ut exif. Det er jo det kunsterisk du ønsker kritikk på. Jeg kan likevel forstå at mange ønsker å vite teknikken bak et bilde, siden de ønsker å lære noe av bildet. I dette tilfellet er det ikke nødvendig, fordi det ikke er noe å lære av teknikken Aak1 har valgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå