Gå til innhold

Er jeg den eneste som er så ung som 12 år?


Emilie Margrethe

"Mininerds" i Forumet ;)  

479 stemmer

  1. 1. "Mininerds" i Forumet ;)

    • 10 år
      16
    • 11 år
      1
    • 12 år
      4
    • 13 år
      11
    • 14 år
      44
    • Over 14 år, vil stemme!
      403


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som klager over at pollen kun har alternativer for de under 14. Greit nok, dette er ikke en blodseriøs undersøkelse. Innsamling av empiri er til de grader ukontrollert og dermed har det lite for seg å kjøre en slik undersøkelse fra starten av. Men avstemningen prøver å avdekke hvor mange forumbrukere som er i aldersgruppen 10 til 14 år, ikke hvor mange som er 30 eller 50 for den saks skyld.

 

Om det hadde vært en tråd om den generelle eller gjennomsnittlige alder på forumbrukere hadde jo saken vært en annen. Men her prøver trådstarter altså å finne ut om det er andre på hennes alder her, og dette reflekterer avstemningen (eller pollen om du vil bruke det engelske begrepet). Så slutt og klar og start en tråd for de over 14 hvis dette er så viktig for dere. ;)

Lenke til kommentar

Om man blir behandlet som en fjortis er sjansen stor for at man er det, tror jeg. Men at man er 14 år er ikke ensbetydende med å være fjortis da mental alder ikke alltid henger sammen med fysisk alder. Så om du rent hypotetisk er en fjortis, og fortsetter med det etter at du fyller femten vil du jo fremedeles bli behandlet som en fjortis.

 

Om du ikke er en fjortis (noe jeg ikke kan vite noe om), og folk behandler deg som en fjortis på bakgrunn av alder. Ja da kan jeg ikke si mer enn at jeg føler med deg, og at personene er direkte uintelligente. Dessuten er det ingenting som tyder på at alderen skulle gjøre noen forskjell for slike folk. :\

 

Men lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...