Dryper Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei! Jeg har planer om å kjøpe en Dell Vosto 1500 men jeg har et par spørsmål som jeg håper at noen kan svare på 1. Hva betyr NetCom merke som er på bildet til Maskinen? 2. Kan privatpersoner kjøpe den for det om den er en Bedriftmaskin? Takk Dryper Lenke til kommentar
frowen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 NetCom-merket betyr vel at du får med et kort som kan brukes i NetCom sitt nett, slik at du kan bruke trådløs internett osv. Ja, du kan kjøpe den som privatkunde men da må du legge til moms på prisen.. Lenke til kommentar
blunk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 NetCom-merket betyr vel at du får med et kort som kan brukes i NetCom sitt nett, slik at du kan bruke trådløs internett osv. Ja, du kan kjøpe den som privatkunde men da må du legge til moms på prisen.. 9606591[/snapback] hahaah...come again? Lenke til kommentar
frowen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 NetCom-merket betyr vel at du får med et kort som kan brukes i NetCom sitt nett, slik at du kan bruke trådløs internett osv. Ja, du kan kjøpe den som privatkunde men da må du legge til moms på prisen.. 9606591[/snapback] hahaah...come again? 9606676[/snapback] haha.. det med netcom'en er noe jeg leste for en stund siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå