SirHartge Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Min er på 1467kr og leiligheten min er 100. Og alle sier strømen er dyre Varmepumpe ellerno? Eller. Lauren sitter jo bare forann dataen, trenger ikke strøm til dusj, mat osv. Bare til å holde pcen online. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 han har sikkert biofyring eller parafin... vannet blir varmet opp av biofyren Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 La meg se... 0 kroner tror jeg det ble Kjekt med strøm inkl. i hybelleie. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har ikke fått regningen min ennå. Forventer at den dumper ned i postkassa en av de nærmeste dagene og er vel på 6-7000 kr for 3 mnd. Men siden jeg deler disse 150m^2 med 3 andre så blir bare min andel 1600-1700kr. PS. Noen som så disse mini-gasskraftverkene på TV'n her om dagen. De kunne settes under kjøkkenbenken som en annen oppvarskmaskin og kunne produsere både varme til huset og strøm. Genialt! Bare så utrolig molbo at vi har en regjering som nå. I forrige uke la de på en ekstra avgift på 1100kr på varmepumper. (For tre uker siden snakket de om å subsidiere varmepumper for å minke strømforbruket rundt om kring.) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Staten er noe dritt. det blir mere avgifter uannsett hva som skjer. hvis det blir krig, legger de sikkert på alle avgifter da og... iallefall tollavgift slik at russerne ikke skal ta med deg alkohol inn i landet når de skal ta over norge.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Vår ble faktisk billigere enn i fjor, i fjor hadde vi 8000 keoner, men i år hadde vi 6000 kroner... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Her var regninga på nesten 9k... huff... er dyrt med strøm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå