Svenn9 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Er et noen der som har litt peiling på Mini-Z Racing og helst MR02 så kan dere skrive i denne tråden. Foreløpig har jeg et spørsmål: -jeg har en orginal MR02 og den "hopper" bak når jeg kjører. Tok nettop på skumgummidekk og tror det kan være feilen, men det ser ikke ut som den er oppi karroseriet. PS: Dere kan gjerne skrive hvilken Mini-Z bil dere har. Jeg har en sort Ford GT 40. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) hmm...funnet ut feilen? Jeg har en mini-z MR02 Honda NSX svart/(orange)/(sølv) Edit: Om jeg kan bygge om på min bil til å passe MM karosserier istedet for RM? Endret 3. oktober 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vet noen her om noen andre sider på nettet som selger mini-z biler og utstyr? Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Mini-z AWD:love: Hmmm, men den er litt ødelagt etter mye krasj på (hehe) uproff bane, begge drivakslene bak har gått, pluss antennen på kontrollen (dont ask) Ahh, digg med en liten mini-z tråd! Får håpe flere svarer, jeg skal ihvertfall prøve og poste her! Nils, har du prøvd Ballerud mini-z? Endret 12. januar 2008 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har en enzo MR-02 stående i en verktøykasse, men la karriæren på hylla for noen år siden. Vi hadde laget bane i kjelleren til en kollega med tidtagningssystem og full pakke, men plutselig skulle harleyen hans inn for vinterlagring... Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Må jo ikke ha en hel garasje, da. Var det ikke det som var greia med mini-z..? Lag en bane i stua? Nei da, men du trenger jo ikke og gi deg med en gang du ikke har en proff bane med tidtakningssystem og dilldall Eller så kan du kjøre i klubb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå