Gå til innhold

spille online ps3


bigx

Anbefalte innlegg

har et problem med online gaming..

 

nette funker helt fint, kommer inn på ps store og nettleseren osv.. men når eg skal spille online så går det ikke..

så eg har flyttet til en plass, bor i en hybel. så tror det kan være noe med routeren, men den har vel ikke eg tilgang til? er dei som eg leier hos som styrer med den??

 

noen som kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Går ikke" gir ikke oss noe særlig å gå på. Fint om du kan forklare litt nærmere hva som går galt, hva du gjør på hvilket spill, og hvilke feilmeldinger du får, osv osv.

 

Og vi vet heller ikke hvor du bor, kjenner ikke husverten din (om det er privat eller av en bedrift du leier), hvilken type internettforbindelse du har, eller hva leiekontrakten din sier. Alt dette ville gjort ting mye lettere for oss. :)

Lenke til kommentar

okei:P

 

hva eg gjør på spillene er det vanliga som alle gjør, går inn på online, og søker itte kamper osv.

 

når eg prøver på call of duty 3, så kommer det opp at eg ikke kan connecta meg til spillerne,

 

 

så prøvde eg Def Jam ICON, og da klarte den ikke å kople seg opp liksom.

 

husverten har en privat trådlaust kobling, har skrevet inn wep nøkkelen..

 

bor i rogaland, egersund.. og signalstyrken på nettet er over 90%

 

bruker trådløst på ps3en, og vet ikke hva som står i leiekontrakten om dette her.

 

men folk sier at eg må skrue på noe greie på routeren, men det går vel ikke an for meg å skrue på noe??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...