ArmenMinAU Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du røyka bare noe skikkelig bra greier, samtidig som du sannsynligvis ikke hadde røyket på en stund. Husker selv når jeg røyka noe utrolig bra pot når jeg ikke hadde røyket på lang lang stund. Ble helt vekke, utrolig vanskelig å fokusere på en samtale (kom over i et helt annet tema), ledde som faen og ble ofte utrolig tørr i munnen og halsen om jeg begynte å tenke på det. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du så ikke hva som hadde blitt diskutert over der? 9656101[/snapback] Er vel ikke mitt problem? Jeg gir bare mitt svar til trådstarter. 9656139[/snapback] Når vi allerede har utelukket at det er et opiat så er det jo ikke mye vits at du gir ditt svar... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 sikkert pensla med syre 9607000[/snapback] Haha, vel... "Syre", eller LSD som det heter, kan ikke røykes. Stoffet brytes nemlig ned av varmen. Det har nesten aldri skjedd at hasj eller mariuhuana er penslet. Tenk deg om - hvorfor skulle en dealer gidde å pensle et billig rusmiddel som hasj med et langt, langt dyrere og vanskeligere å få taki som f. eks. LSD eller heroin? Ikke at jeg har så mye peiling, men jeg leste på freakforum om at noen dealere penslet dårlig hasj med Amfetamin E.L. De nevnte også at mengdene de brukte for å pensle med var ekstremt lite, så ble ikke så dyrt som en sku tro. 9619828[/snapback] Amfetamin fordamper, går ikke ann og røykes..... Tror du rett og slett har fått skikkelig godt brunt jeg... 9656449[/snapback] man kan røyke methamfetamin men det er vel ganske vanskelig og pensle? så tror nok det bare var godt brunt jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå