Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Identifisere hva jeg røykte i går.


Gjest Nyskjerrig

Anbefalte innlegg

Du røyka bare noe skikkelig bra greier, samtidig som du sannsynligvis ikke hadde røyket på en stund. Husker selv når jeg røyka noe utrolig bra pot når jeg ikke hadde røyket på lang lang stund. Ble helt vekke, utrolig vanskelig å fokusere på en samtale (kom over i et helt annet tema), ledde som faen og ble ofte utrolig tørr i munnen og halsen om jeg begynte å tenke på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sikkert pensla med syre

9607000[/snapback]

Haha, vel... "Syre", eller LSD som det heter, kan ikke røykes. Stoffet brytes nemlig ned av varmen.

 

Det har nesten aldri skjedd at hasj eller mariuhuana er penslet. Tenk deg om - hvorfor skulle en dealer gidde å pensle et billig rusmiddel som hasj med et langt, langt dyrere og vanskeligere å få taki som f. eks. LSD eller heroin?

 

Ikke at jeg har så mye peiling, men jeg leste på freakforum om at noen dealere penslet dårlig hasj med Amfetamin E.L.

De nevnte også at mengdene de brukte for å pensle med var ekstremt lite, så ble ikke så dyrt som en sku tro.

9619828[/snapback]

 

Amfetamin fordamper, går ikke ann og røykes.....

 

Tror du rett og slett har fått skikkelig godt brunt jeg... :)

9656449[/snapback]

man kan røyke methamfetamin men det er vel ganske vanskelig og pensle? så tror nok det bare var godt brunt jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...