Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Identifisere hva jeg røykte i går.


Gjest Nyskjerrig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Hasj kan bli penslet med f.eks. Heroin for at brukeren skal få smaken på et dyrere og hardere stoff.

9621937[/snapback]

 

Bullshit fra ende til annen.

Lenke til kommentar
Gjest Nysgjerrig
Det kan høres ut som dere var fulle når dere røyka?

Ja stemmer. Vi var på vei hjem etter en kveld på byen. Så det var nok litt alkohol i oss, men vi begynte å bli temmelig edru.

Lenke til kommentar

Jeg har mange års erfaring med hasj som hasj dealer. Jeg vet at enkelte påstander ang. pensling av hasj er bullshit. Virkestoffer i LSD er ødelagt med en gang om man tenner på det. Kan selvfølgelig forekomme at noen dealere pensler varene, men da er det fordi de er stokk dumme, og hasjen vil ikke ha bedre virkning.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro Isbilen baserer kunnskapene sine på statestikken til politiet og rett og slett sunn fornuft. Det har aldri blitt beslaglagt hasj som har vært penslet med noe som helst.

Lsd blir nedbrutt av varme. Og hvis man pensler tjallen med minus så fyker det opp i røyken mens du mekker...

 

 

For at heroin penslet på hasj skal ha noen som helst effekt, må man pensle på såpass mye at hele greia ville blitt et gigantisk tapsprosjekt. Dessuten er det vel ingen med vettet i behold som kjøper hasj penslet med heroin; da kjøper man det heller hver for seg.

Endret av tonna
Lenke til kommentar
Jeg vil tro Isbilen baserer kunnskapene sine på statestikken til politiet og rett og slett sunn fornuft. Det har aldri blitt beslaglagt hasj som har vært penslet med noe som helst.

Lsd blir nedbrutt av varme. Og hvis man pensler tjallen med minus så fyker det opp i røyken mens du mekker...

 

 

For at heroin penslet på hasj skal ha noen som helst effekt, må man pensle på såpass mye at hele greia ville blitt et gigantisk tapsprosjekt. Dessuten er det vel ingen med vettet i behold som kjøper hasj penslet med heroin; da kjøper man det heller hver for seg.

9628377[/snapback]

Har man vettet i behold så kjøper man ikke noen av delene fra starten av.

Lenke til kommentar

De fysiske smertene kan tyde på at hasjen _kan_ ha vært uren, altså at noen har tilsatt "fyllstoffer" for å øke fortjenesten. En ting som har vært oppe en del i media den siste tiden er gress som er tilsatt glassfiber.

 

En annen årsak kan rett og slett være at det var plast rester på hasjen som sansynligvis stammer i fra innpakkingen. Jeg har flere ganger kjøpt hasj som har hatt plast på seg. Og det overhodet ikke noe artig å røyke det hvis man glemmer å ta den av/ikke ser at den er der.

 

På www.normal.no står det litt om "glass-pot".

 

Hva som kan forklare den "mystiske" rusen du fikk vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Har man vettet i behold så kjøper man ikke noen av delene fra starten av.

9629447[/snapback]

Hva med å holde seg til saken? Du klarer ikke å fremlegge noen dokumentasjon på at hasj blir "penslet" med andre rusmidler. Dette er fordi dette så og si aldri har skjedd, og det har aldri skjedd i Norge! Kripos tester alt som blir beslaglagt, og de har aldri funnet andre rusmidler penslet på hasj.

Lenke til kommentar
De fysiske smertene kan tyde på at hasjen _kan_ ha vært uren, altså at noen har tilsatt "fyllstoffer" for å øke fortjenesten. En ting som har vært oppe en del i media den siste tiden er gress som er tilsatt glassfiber.

 

 

Hva som kan forklare den "mystiske" rusen du fikk vet jeg ikke.

9649258[/snapback]

 

 

tviler på at det er Glass-fiberen som forersakte smertene, han har sikkert bare røyket for mye, er folk som har røyket for mye og de har fått "vondt" i kroppen (stikking, kribling), eller begynt å hallusinere. Vist det skulle ha vert Glass fiber i pot`en, så hadde symptomene vært kronisk hoste, feber, forkjølelse, (vondt i lungene?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Trenger litt hjelp til å identifisere hva det kan være jeg røykte i går. Vanlig hasj var det i hvert fall ikke. Dette var noe mye sterkere.

Jeg ble forferdelig tørr i munnen, så tørr at jeg nesten ikke klarte å snakke. Hørtes sikkert ut som en tilbakestående person. Kompisen min gikk ut å la seg ned, og bare lå der. Jeg klarte ikke å få kontakt med han de første 10 minuttene. Etter hvert klarte han å nikke litt, men ikke å uttale ord.

Det var en konstant kamp med meg selv, hvor noe inne meg prøvde å tvinge meg til å bli en annen person. Forferdelig følelse det. Å føle seg normal til en viss grad, men alikevel ikke klare å oppføre seg slik. Spesielt når en av bestevennene ligger nesten helt bevistløs.

Når jeg pratet med folk klarte jeg å kontrollere det til en viss grad.  Men det ble verre når jeg ikke hadde en samtale å fokusere på. Da ble det vanskeligere og vanskeligere å være tilstede. Var som en mystisk kraft som prøvde å fjerne meg fra virkeligheten, og føre meg inn i en surrealistisk drømmeverden. Og da mener jeg ikke søvn, men en drømmeverden i våken tilstand. Hodet var helt i surr.

Fikk også en sterk svie i brystet, og det var svært slitsomt å puste.

 

Noen som kjenner seg igjen, eller har hørt lignende blitt fortalt? Aldri prøv noe dere ikke vet hva er forresten. Dette var en av de verste opplevelsene jeg har hatt.

9606075[/snapback]

 

 

 

Opium.

 

¨¨

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...