Robbern Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei dere! Jeg har et abonnement hos tv2sumo/web-tv. I den siste tiden har jeg ikke kunnet spille av overføringer som går live, som f. eks fotballkamper. Reportasjer o.l. er imidlertid ikke noe problem. Feilmeldingen jeg får er C00D11B1. Hjelpesenteret forslår å innstallere alle oppdateringer på microsoft update, noe jeg har gjort uten at det hjalp. kan til sist nevne at jeg vanligvis bruker Opera, men har prøvd både Explorer og Firefox også.. Takker for svar. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Slett ALLE filer under "C:\ProgramData\Microsoft\Windows\DRM\" og i den underliggende Cache-folderen. Lenke til kommentar
Robbern Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Slett ALLE filer under "C:\ProgramData\Microsoft\Windows\DRM\" og i den underliggende Cache-folderen. 9610260[/snapback] Øhh.. det ligger ingen mappe (som jeg kan se) som heter ProgramData under C:. Finner for øvrig ikke noe under D: heller hvis det overhodet mulig.. Lenke til kommentar
Robbern Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Slett ALLE filer under "C:\ProgramData\Microsoft\Windows\DRM\" og i den underliggende Cache-folderen. <{POST_SNAPBACK}> Øhh.. det ligger ingen mappe (som jeg kan se) som heter ProgramData under C:. Finner for øvrig ikke noe under D: heller hvis det overhodet mulig.. Kan jeg dra frem denne igjen? sliter fortsatt med samme problem, og finner ikke denne mappa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå