Gå til innhold

Sende inn pc til service - hvor?

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg skulle gjerne ha sendt inn PC-en min til reperasjon, men jeg vet ikke helt hvordan den lokale elkjøp-butikken er. Jeg synes igrunn at elkjøp virker noe mer klønete enn for eksempel komplett.no.

Hvordan er det å sende inn en pc som ikke er kjøpt hos komplett.no til komplett.no? Går det? Noen som har erfaringer angående det å sende inn pc til reperasjon?

Takk for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Jeg skulle gjerne ha sendt inn PC-en min til reperasjon, men jeg vet ikke helt hvordan den lokale elkjøp-butikken er. Jeg synes igrunn at elkjøp virker noe mer klønete enn for eksempel komplett.no.

Hvordan er det å sende inn en pc som ikke er kjøpt hos komplett.no til komplett.no? Går det? Noen som har erfaringer angående det å sende inn pc til reperasjon?

Takk for alle svar. :)

9606060[/snapback]

Vel greia da er at du må selv betale for service tiden og eventuele kostnader.

Om PC-en din ikke er kjøpt på El-kjøp så er det sak samme hvor du sender den.

Lenke til kommentar

For det første bør du vite sånn nogenlunde hva som er galt med PC-en før du sender den inn. Viser det seg i etterkant at det bare er programvare relaterte problemer du opplever vil du bli belastet med et "undersøkelsesgebyr". Husker ikke nøyaktig hva det ligger på.

Ønsker du ikke å levere den inn hos elkjøp kan du levere den inn til hvilket som helst verksted som er godkjent av pc-merket (produsenten), du vil dog da ikke ha krav på en lånepc i reparasjonstiden.

Leverer du PC-en inn på elkjøp vil det være ca 3 ukers servicetid.

Lenke til kommentar

Det er en hardwarefeil. Men jeg har lite peiling, og orker/har ikke tid til å styre med det selv. Det er noe som gjør at PC-en restarter, eller fucker seg eller hva faen, men jeg aner ikke hva som gjør det. Jeg tror det er skjermkortet eller harddisken, men je. :)

Lenke til kommentar

Har det alltid vært sånn?

Prøvd med en aldri så liten formatering?

En kompis hadde det problemet, at PC-en restarta seg, måtte skrus av og på 30-40 ganger før den fikk boota, fikk ikke satt den i ventemodus etc. og da ble det løst med formatering.

Lenke til kommentar

for all del, ikke send til Elkjæp, sinnsykt dyrt, måtte punge ut med 1000 kr for et SOFTWARE problem! so mde visste åssen skulle fikses når jeg pratet på telefon, men måtte heller sende den inn enn at de sa åssen det gjordes

Endret av thomasy932
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...