Gå til innhold

nokia 6280 på reperasjon i 2 måneder..

AneS90

Anbefalte innlegg

jeg leverte mi nokia 6280 på reperasjon for mer enn 2 måneder siden til telekiosken på hamar der jeg kjøpte den pga. (ville lade bare periodisk )og har ennda ikke fått noe svar...

først fikk jeg melding om at telefonen er væskeskadet og at de ikke kan reparere den og at jeg måtte betale ca. 450kr hvis jeg skulle ha den tilbake..

jeg kontaktet nokia centeret på nr. jeg fikk fra telekiosken og de sa at jeg skulle sende telefonen til dem for dobbelsjekk som jeg har gjort men jeg har ennda ikke fått noe svar og når ringer til dem for jeg svar at det er feil systemet og at jeg skal prøve å ringe tilbake senere...

så jeg lurte på om det er noen som kan si meg noe mer rundt dette, hva er det jeg kan gjøre for å fo telefonen min tilbake..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har de bildedokumentasjon på at mobilen er fuktskadet er det lite du kan gjøre for å få den reparert. Kan nærmest garantere deg at Nokia vil gi deg avslag. Personlig ville jeg ikke ha sendt den inn til Nokia for en ny vurdering, men bare bedt verkstedet kassere mobilen. Da slipper du å betale for undersøkelsen. Dette betinger at de kan fremvise dokumentasjon (bilder) på at den er væskeskadet, elles ville jeg kjørt hardt på.

Hvor lenge er det siden Nokia mottok telefonen din? Har det gått mer enn to uker, og du har ringt flere ganger uten å få svar så ville jeg ha tatt kontakt med Forbrukerrådet.

Lykke til!

Lenke til kommentar

I denne saken er nokia snille og sier de vil se på saken for å se om verkstedet har vurdert riktig.

Kunden fikk i denne saken 2 eller 3 bilder som viste at det var en fuktskade.

Kunden har fått ordrenummer fra Delta av meg så han kan ringe NCC å få delta til å sende dem telefonen.

Telefonen kunne du få tilbake dagen etter Deltaservice hadde kikket på den, men da det var væskeskade tar dem 290,- pluss mva for jobben.

Evt. betale 290,- pluss moms, sende den inn til et annet verksted, kommer dem frem til en annen konkulsjon så får du telefonen din fikset og pengene tilbake.

Det du må gjøre er å ringe NCC på nummer 22430070, oppgi ordre nr på delta samt serienummer på mobilen. Da sender Delta denne til NCC og dem vil da kikke på den.

Daniel

Telekiosken Hamar

Lenke til kommentar

jeg leverte mi nokia 6280 på reperasjon for mer enn 2 måneder siden til telekiosken på hamar der jeg kjøpte den pga. (ville lade bare periodisk )og har ennda ikke fått noe svar...

først fikk jeg melding om at telefonen er væskeskadet og at de ikke kan reparere den og at jeg måtte betale ca. 450kr hvis jeg skulle ha den tilbake..

men da fikk du vel svar?

/trøtt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...