Gå til innhold

Trenger hjelp til en idé

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Jeg har funnet på en utrolig kul idé til en serie jeg vil lage som jeg er VELDIG sikker på at jeg kan få til og kan bli en stor suksess, men jeg trenger selveste hoved-idéen. Eller det blir feil måte å si det på kanskje, men her er hva jeg har funnet på hittil:

[Dette er ikke utrdrag fra manus og story jeg har begynt å skrive på:]

En mann i 25-års alderen har hatt en tøff oppvekst og har derfor tatt del i feil miljø. Han tjener penger ved å gjøre dritt jobber for andre.

En dag får han høre om "den perfekte pengesummen" på hele tre millioner kroner, som ingen andre vet om. Men samme dagen blir Tom (mannen) uskyldig anmeldt for en kriminell handling han ikke har begått. Folkene Tom jobber for, sviktet han og truer med å drepe han da de finner ut at Tom vet om "den perfekte pengesummen". Tom flykter, og får like etterpå politiet i helene.

Nå er jeg kommet inn i hoved-handlingen!

Nå er problemstillingen slik: HVOR skal penge hvere gjemt? Jeg har tatt litt inspirasjon fra Prison Brake; men HOVEDPERSONEN skal IKKE havne i fengsel eller redde noen ut derifra osv. Pengene skal heller ikke hvere gjemt i fengselet.

Det jeg tenkte på er at pengene skal hvere gjemt UNDER et sted som er veldig viktig. F.eks under kongen's slott! Eller rådhuset... bare ikke de stedene...

Jeg ser for meg et sted som et slags fengsel... at pengene er gjemt i et sted som er veldig bevoktet og hvor det er mange skjulte ganger, og ganske komplisert og komme seg fram/inn til pengene. Bare IKKE et fengsel!

Trenger hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pengen blir gjemt i norge eller utlandet? men om det er norge blir det gjemt

i en septik tank med fult av drit oppi oppå finmarksvidda :) umulig å finne :p

og septiktanken er bak en foss :p

9609695[/snapback]

Det er gjemt i ett forhistorisk sametempel begravd langt nedi jorda voktet av en urgammel joikastamme.. Forøvrig lett og komme seg til dette tempelet men alle fellene og urjoikaene som de blir kalt gjør dette meget meget vanskelig.. *ett kamera zoomer innpå ett øye, øye i seg selv viser frykt og avsky for så og eksplodere i TUSEN BITER*

kamera slår seg av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...