Ap. Syvertsen Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hjelp.. :o Har laga ferdigen flash meny i Macromedia Flash FX. Der har jeg 9 like buttons. Men nå skal jeg prøve å lage forskjellig skrift på de forskjellige knappene og når jeg forandrer én knapp forandres alle... Noen som vet hva dette kan være? Sinnsykt kjedelig at det står "home" på alle.. "lissom" takker for svar Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 har en kjempegod ide til deg, dropp flash-menyen! den er garantert bare til irritasjon mvh en som ikke har installert flash pga at det er /(¤/(#)= irriterende til tider Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Joa.. takk for svar, men det hjelper meg forbanna lite.. her ligger siden med flashen hvis det er til hjelp for noen... Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Du må lage en "button" for hver knapp. Altså duplikere knappen for hver forskjellig knapp du vil ha og endre teksten på hver av de. Litt dårlig forklart, men.......vanskelig å forklare Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Man må ikke duplisere, det er bare å bruke dynamisk tekst og forskjellige instance name på movieclip. Lag ett tekstfelt i movieclippet. Sett det til dynamisk text og variabelnavnet til "tekst". Dra movieclipet to ganger ut og gi den instance name "tekst1" og "tekst2". Så kan du bare sette teksten med kode: tekst1.tekst = "knapp 1"; tekst2.tekst = "knapp 2"; (Legg på this eller _root etter behov ) And voila! Bob's your uncle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå