Postkassestativ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har en 93 Astra F . Jeg har en ECU liggende som er identisk med den som står i bilen fra før, bortsett ifra nummrene Kan noen fortelle meg hva som er forsjell på disse? I bilen BAAC 16172779 SJ Liggende AUFC 16149899 YT Får start på bilen med den jeg har liggende! Eneste jeg fant på internett var hvilken motor de skulle passe på Astra 1.6 litre Auto (C16SE) på den som står i bilen og Astra 1.6 litre (C16SE) på den jeg har liggende Får å gjøre det enkelt så lurer jeg på hva Auto skal bety Det kan ikke være Automatgir da jeg har manuell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kan være at den ene er en halvautomatisk og den andre helautomatisk, må du bytte trommel når du skal sentrifugere? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Jo! på min AEG Turnamat må jeg det, men ikke på bilen Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det kan ikke være Automatgir da jeg har manuell 9605839[/snapback] Min bil går like fint med manuellhjerne som med automathjerne. Hvis man ser bort fra motorbrems/fuelcut som blir helt på trynet med automathjernen nå som jeg har manuelt gir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jo! på min AEG Turnamat må jeg det, men ikke på bilen 9607039[/snapback] Oj det er jo en flott modell! hvor fikk du tak i den og hva ga du for den? Denne var jo flaggskipet til AEG i sin tid, selv har jeg en Elto Matic 529 som jeg er meget stolt av, men den er helautomatisk så den er ikke like gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå