Gå til innhold

Til alle med Daytona GF3 Ti200.


SuperJan

Anbefalte innlegg

Jeg skal skaffe meg Daytona GeForce3 Ti200. Jeg har veldig lyst til å overklokke dette kortet, når jeg får det.

Så det jeg lurte på var hvor masse har dere andre med Daytona GeForce3 Ti200 fått klokket det? Orginalt eller modda? Håper de som HAR kortet og HAR overklokka kortet svarer og ikke andre som TROR det kan klokke til det og det... Håper på svar fra dere med Daytona GF3 Ti200!!

 

Jan-Sølve

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Eg har ikkje fått testa så altfor masse endå, men det verkar jalfall som om core 175@235 mem 400@535 er stabilt for meg.. (planslipt kjøleribba på core + littegranna på coren:-))

Trur eg skal klara å pressa litt lenger da.. må barra testa litt meir..

 

Har kjørt mem på 555 men då måtte eg kjøra core lågare, det verkar som ein tjener mest på å klokke coren..

 

_________________

logotop.jpg

 

[ Denne Melding var redigert av: DoMind på 2002-01-04 09:31 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-05 10:36, Bøgge Bakken skrev:

Jeg venter forsatt på topline og si sa at det skulle komme på lørdag eller mandag men de klemte og si hvilken uke :smile:



 

Urg urg dette høres veldig kjent ut, sitter å venter fortsatt.

Men jeg var så idiotisk å forskudsbetalte til dem for å få kortet før jul * host hark * jul 2002 montro ?

Lenke til kommentar

en ting jeg må si angående det Daytona kortet!

Synes det er veldig dårlig 2D på det kortet.

Jeg har et Gainward GF3 og et Daytona GF3 og det er en himmelsk forskjell på 2D.

Daytona kortet virker veldig uklar på tekst...men for de som ikke bryr seg om dette så er det et billig kort

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-05 15:15, Gega skrev:

en ting jeg må si angående det Daytona kortet!

Synes det er veldig dårlig 2D på det kortet.

Jeg har et Gainward GF3 og et Daytona GF3 og det er en himmelsk forskjell på 2D.

Daytona kortet virker veldig uklar på tekst...men for de som ikke bryr seg om dette så er det et billig kort



 

Er det sant? Hvilken oppløsning bruker du?

Lenke til kommentar

Jeg har Daytona GF3Ti200 og har nettop overklokka det til det som er max med coolbits. 240 / 500. Det har gått helt fint hittil, hvertfall. med original vifte og allting. Har ikke kjørt det så jævlig hardt på 3d enda, men kjørt 3dmark2001 XX antall ganger, og systemet mitt gir nå 7249 3dmarks 2001. Systemet mitt er som følger :

 

Abit KR7A-RAID

AMD Athlon XP 1700+

Daytona GF3Ti200

2x 256 mb Apacer DDR ram

etc..

Lenke til kommentar

Jeg har bios modda kortet til defaulte 220/530 og d er 100% stabilt uten noe form for mer en standard kjøling.

 

Kortet var j**** ustabilt og kranglete for meg , så jeg la inn en ASUS bios på kortet, og d har funka utmerka etter d.

 

fikk 7806 3dmark 2001 , det er bra resultat.

 

Topline var hyggelige og greie da jeg kontakta de, de sendte kortet 21.12.01 og jeg fikk det 24.12.01 , så ble en del quake 3 på julaften ja :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-14 12:34, CdBuRnR skrev:

Jeg har bios modda kortet til defaulte 220/530 og d er 100% stabilt uten noe form for mer en standard kjøling.


Kortet var j**** ustabilt og kranglete for meg , så jeg la inn en ASUS bios på kortet, og d har funka utmerka etter d.


 

Hei... Hva mener du med biosmodde... Er d ikke litt risky å legg inn ASUS bios på d... og hadde denne biosen innlagt 220/530 eller triksa du med biosen.?

 

MVH ZemteX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...