Gå til innhold

Nokia N95 - Fjerne melding om pakkedata


d0ppler

Anbefalte innlegg

Jeg får i tide og utide opp en sånn meldingsboks hvor det står "Pakkedatatilkobling aktiv". Hva det nå enn betyr, så unnskyld uttrykket, driter jeg i det.

 

Det er rimelig irriterende når den kommer opp når man driver med noe annet. Finnes det noen mulighet for å skru av denne varselen uten å skru av funksjonalitet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får i tide og utide opp en sånn meldingsboks hvor det står "Pakkedatatilkobling aktiv". Hva det nå enn betyr, så unnskyld uttrykket, driter jeg i det.

 

Det er rimelig irriterende når den kommer opp når man driver med noe annet. Finnes det noen mulighet for å skru av denne varselen uten å skru av funksjonalitet?

9605735[/snapback]

 

 

Hvis du går inn på menyen, velg "Innst." - "Tilkobling" - "Pakkedata" - endrer "Pakkedatatilkobling" til "Ved behov", så vil telefonen bare koble opp med pakkedata når du feks. wapper o.l , Sjekk om du har programmer som automatisk kobler seg opp, dette vil gi en melding om at Pakkedata er aktiv når den skal sjekke mail (feks. Mail for Exchange, )

 

Hvis du velger "Når tilgjengerlig", så er telefonen alltid oppkoblet til sentralen, og vil raskere koble seg opp ved wapping o.l.

I dette tilfellet vil den automatisk aktivere Pakkedata når tilgjengelig ( selvfølgelig :cry: ) men det kan være at du under noen omstendigheter mister forbindelsen, og meldingen vises når forbindelsen blir opprettet igjen. (dårlig dekning innendørs?)

 

 

mvh Gorm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...