Gå til innhold

Hvilket spill missliker du mest (xbox360)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var bare demoen, men Stuntman: Ignition fikk blodet til å koke. Det som irriterte meg mest var at regisøren sa f.eks "180" 1 sekund før du kjørte inn i en vegg fordi du skulle ta en 180 sleng.

Det var og irriterende vanskelig å finne ut hva du skulle gjøre og hvor du skulle, hvilken kriterier som gjaldt og hvordan du skulle utføre stuntene. Bilene var og irriterende å håndtere.

Dette var bare demoen, men om dette skal representere det ferdige spillet, må jeg si at det er det værste jeg noen gang har prøvd i nyere tid.

Lenke til kommentar

Definitivt Perfect Dark Zero.

Åherregud, for et søppelspill det var! Grafikken var bare fæl; så ut som alle overlfatene var blankpolert med Turtle Wax! Veldig glossy og fuktige ansikter på folka også.

Alle banene var også veldig kjipe og kjedelige. Historien var helt forglemmelig. Karakterne likeså (for en tosk Joanna's far var).

Utrolig skuffa over det spillet, ettersom det var et enormt tilbakesteg i forhold til Perfect Dark og ikke minst GoldenEye.

Ellers synes jeg det veldig arcade-aktige 2.verdenskrigss-flyspillet som kom ut tidlig i i 2006, var temmelig dårlig (husker ikke navnet på spillet). Om flyet ble skadet, var det liksom bare å taste inn en knappkombinasjon, og vips! - så var flyet i orden igjen. Møkkaspill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...