Slugge Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 hvordan får man på denne moden? jeg har spillt hos en kamerat på hans psp og da var d sånn det stod i høgre hjørnet nede ka move som jeg skulle ta, så skulle jeg klare det movet liksom, hvordan får man dette på ps3? og må bare skryte litt men vant mot rank 1 fyren online Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Den er ikke med...Har lett etter den selv, men finner kun en "halvslapp" metode hvor du låser "moves" til screen så øver du 1 og 1.... Lenke til kommentar
psino Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Den er ikke med...Har lett etter den selv, men finner kun en "halvslapp" metode hvor du låser "moves" til screen så øver du 1 og 1.... 9606605[/snapback] Det er på online-greiene, og ikke den vi har her i Norge nå? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 jeg har begge versjonene, finner ikke... litt trist, vil pracce med eddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå