Gjest ukjent. Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei. Kjente etter for en liten stund siden på undersiden av penis. Og der så jeg da en liten klump som inneholdt noe hvitt av no slag. Litt vondt når jeg tar på det. Er ikke no spesielt stort. Kan minne om en kvise, gjør bare vondt på huden på en måte. skal jeg bare sette igang å klemme den ut eller? noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kan minne om en kvise? Det er en kvise. Og det er ikke farlig. Klem som du vil, men kan være greit å la den 'modne' først, ellers blir det bare til et sår som vil irritere deg i en lengre periode. Lenke til kommentar
Gjest Ukjent. Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ok Aldri hatt noe lignende der, så begynte å lure. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=333957 edit: eller det kan være en kvise Endret 30. september 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest ukjent. Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hmm, ser ut som det forklarte saken ganske klart ja. For no skit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå