Gå til innhold

Laptopsekk til skole

Kapli

Anbefalte innlegg

Hei

Er på let etter en fin, enkel, stor laptop sekk som kan beskytte min nye bærbare PC samtidig som den kan ta en del bøker (går i 10. klasse uten skap, masse bøker :D )

Som sagt, den må kunne beskytte PC-en og ha rom for masse bøker, vil også gjerne ha den veldig enkel, har ingen bruk for masse ekstra lommer og sånt, bare bøker og PC.

Utvalget er så stort, men jeg trenger en ganske kjapt.

Any help appreciated, as always :)

- Kapli

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes mange forskjellige varianter av sekker der ute.

Jeg ville anbefalt at du tar deg en tur til butikken, prøver ut baggene der, finner en du liker, dra hjem og prøv å finne den samme på nettet til salg. Kjøp den så på nettet billig. Om du ikke finner den på nettet kan du jo bare dra til butikken igjen og kjøpe den der :thumbup: .

Cheesewheese

Lenke til kommentar

Hei ! Eg har nettopp kjøpt meg ein sekk til laptop og skule, og velde ein utruleg god sekk frå Samsonite. Kor mykje vil du bruke på ein sekk ? Her er link til den sekken eg kjøpte. Bealte ca 800 for sekken, men det var den verdt :) Eg har svart versjon av sekken, og den er mykje finare enn den på biletet. Kan godt finne fram kameraet viss du vil sjå korleis den ser ut :)

Mvh, Erlend

Lenke til kommentar

Var en tur på elkjøp i går, og skuffende nok hadde de bare 1 eller 2 forskjellige sekker, har du noen butikker jeg burde sjekke ut? Vet ikke helt hvor jeg skal gå :p

Tenkte også mer på om noen hadde experiences lizzom ;P

edit: Broken link volcomstone :/

Hvor mye rommer den?

Endret av Kapli
Lenke til kommentar
Var en tur på elkjøp i går, og skuffende nok hadde de bare 1 eller 2 forskjellige sekker, har du noen butikker jeg burde sjekke ut? Vet ikke helt hvor jeg skal gå :p

Tenkte også mer på om noen hadde experiences lizzom ;P

edit: Broken link volcomstone :/

Hvor mye rommer den?

9606432[/snapback]

HEHE! :innocent: Den var god....en med erfaring på sekker..... vel det finnes så mange sekker der ute, at det må være en som har sekken :p , men jeg anner ikke spesifikt hva du leter etter, derfor blir det vanskelig for meg å si noe..... men altså tenkte mer på "proffe" butikker for dataer da XD..... ikke elkjøp :whistle: ..... Men sånne som Computer City, alstå data spesifiserte butikk burde ha mer å velge på :thumbup: .

Veskebutikker som Erlend sier kan også være en god ide å se på.

Cheesewheese

Lenke til kommentar
Bergans XO 35 aka Studentsekken.

Har egen uttagbar veske til laptop, og plass til en god del bøker. I tillegg er ryggen veldig bra, med en justerbar aluminiumsbøyle og gode puter.

De fleste sportsbutikker har den, koster ca 700, det er den vel verdt.

9606651[/snapback]

Kjøpte den, fikk plass til alle bøkene jeg tar med meg normalt + laptop, men får aldri plass til gym tøy inni der :p

Tror nok jeg må kjøpe denne i tillegg http://www.bergans.no/sider/sekker_detalje.asp?sekkID=152

Hvis jeg skal få plass til gym tøy :)

Tusen takk for tipset :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...