Cryflopp Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 "Sutherland is to be arraigned Oct. 16 in the courtroom of Judge Michael Sauer, who sentenced Paris Hilton to jail for violating the terms of her DUI probation." The good news, Paris Hilton got off pretty easy with this judge; the bad news, the worst case scenario would be Kiefer sentenced to jail for up to a full year." vil dette gå utover 24 inspillingen? hva tror dere kilde: Kilden Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Uff, det er synd at en så flott skuespiller skal være så håpløs privat. Menmen, ingen er vel perfekt heller. Er jo klart at hvis han får et helt år i fengsel så vil det jo påvirke 24-innspillingen på en eller annen måte, men det tror jeg ikke han får. Kanskje en måned eller to, men hvilken innvirkning det eventuelt vil ha på den kommende sesongen vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 er enig med deg der Nevnarion en flottskuespiller men dessverre har han et drikkeproblem, har gjort mye dumt i fulla han ja..... hoppet jo på et juletreet, brant opp den eneste jack bauer figuern som var laget ( orginalen ) skulle komme ut en sånn leke men den klarte han å brenne opp visstnok så det gikk mange mnd nesten et år tror jeg før de tok de topp igjen. synd at han ikke klarer å styre seg ang alkohol! men ellers en flott skuespiller. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ey, fyren liker bare å ha det litt morro med kompiser og flaska. Eneste idiotiske er at han absolutt må kjøre i fylla. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Regner med at denna karen har råd til privatsjåfør... det er så ufattelig idiotisk. Håper dommeren slipper ham av lett, om bare så jeg får flere sesonger av 24 :!: Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 jaja nå fikk kiefer 48 dager i fengsel. "LOS ANGELES (Reuters) - Kiefer Sutherland, star of the TV hit "24," pleaded no contest to drunken driving on Tuesday in a deal with prosecutors that would land him in jail for 48 days but let him serve the time without disrupting his show. Sutherland, who plays a secret agent with nerves of steel on "24," was hailed by the Fox network and producers of his show for working out a plea bargain that put the good of the series above concerns for his own liberty." kilde : http://www.reuters.com/article/entertainme...10?pageNumber=1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hehe, jaja får håpe han lærer. Bra det ikke går utover serien da. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Haha, den Kiefer.. Den Kiefer.. Jaja. Godt å høre at det ikke ble noen lengre straff da. De har jo ikke engang begynt filmingen av 24 ennå, så vil tro at denne straffen ikke kommer i veien for serien. Husker jeg ikke helt feil så har dem ikke engang begynte å skrive på manus ennå heller. Men håper da virkelig forfatterne vet sånn ca hvordan ting skal se ut. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg å vil være en god skuespiller, tjene utrolig med penger , drite meg ut i fylla. tjene mer penger å samtidlig betale meg ut av fengsel om jeg først havner der :!: Er vel ikke eneste mennesket i Hollywood som har fyllekjørt Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Here's the latest from Entertainment Tonight talking about Kiefer Sutherland going to jail for his DUI arrest a couple of weeks ago. http://videos.24fans.net/et_kiefer_dui_101007/ Lenke til kommentar
IndR Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er så jævlig synd at en så bra skuespiller skal være en sånn dass i virkeligheten, er jo ikke noe nytt at han oppfører seg dårlig, er så synd. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Here's the latest from Entertainment Tonight talking about Kiefer Sutherland going to jail for his DUI arrest a couple of weeks ago.http://videos.24fans.net/et_kiefer_dui_101007/ me me mememe meme mememememe, akkurat sånn oppfattet jeg den reportasjen. Av å til takler jeg ikke pratemåten de skal ha i amerikansk media. Samt 70 talls porr musikk i bakgrunnen, shit ass Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nå soner han straffen sin. 24-stjerne fengslet i natt Kiefer Sutherland (40) skal feire både bursdag, jul og nyttår i fengsel. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 kiefer da , dagen er kommet men var nok lurt av han å gå inn nå som 24 er ustatt på ubestemt tid. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Han skal sitte inne til over nyttår . Går glipp av både bursdagen sin og julefeiringa Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 han har jo nok å lese på der inne da 24′ star Kiefer Sutherland, who is currently serving a 48-day jail sentence in Glendale City Jail - was only allowed to bring two books for the duration of his stay - but thanks to his devoted fans, the incarcerated star has plenty of additional reading material. “The guy’s been getting a ton of fan mail,” says Officer John Balian, spokesman for the Glendale City Jail. “Easily more than 100 letters a day.” link : kilden Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet når han slipper ut av fengsel igjen? Jeg regner med at streiken snart kommer til en slutt, og hvis den tar slutt snart så kan de jo komme ut med en premiere dato for sesong 7 if i'm not mistaken her. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 var det ikke 48 dager i fengsel han fikk da? så 48 dager fra den dagen han satt seg inn vil jeg tro. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 "TMZ has exclusively learned that Kiefer Sutherland will not be released early -- he's gotta do his full 48 days. He checked in on Dec. 5. According to officer John Balian of the Glendale PD, Kiefer's not gonna get the Michelle Rodriguez treatment. His release date is scheduled for January 21. Kiefer is still behaving well, and is considered an A+ type of inmate. He does not complain about anything and is still on laundry duty. He was never assigned to kitchen stuff. Sutherland has not received visitors throughout his stay in jail -- no one came during the holidays -- or his birthday, but he gets tons of mail from fans all over the world." Kilde: Kilde Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 "TMZ has exclusively learned that Kiefer Sutherland will not be released early -- he's gotta do his full 48 days. He checked in on Dec. 5. According to officer John Balian of the Glendale PD, Kiefer's not gonna get the Michelle Rodriguez treatment. His release date is scheduled for January 21. Kiefer is still behaving well, and is considered an A+ type of inmate. He does not complain about anything and is still on laundry duty. He was never assigned to kitchen stuff. Sutherland has not received visitors throughout his stay in jail -- no one came during the holidays -- or his birthday, but he gets tons of mail from fans all over the world." Kilde: Kilde Starter de å filme igjen med en gang han kommer ut av fengsel da eller? 24 manus forfatteren må vel få betalt nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå