Gå til innhold

Trenger ett veldig simpelt script program

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har leita lenge etter ett program som man kan lage helt simple scripts uten å kunne programmerings språke, men finner det ingen steder.

Jeg vil ikke ha noe avansert, jeg vil bare ha ett program foreks som kan bevege musa ett par cm hver femte minutt og klikke noen museklikkk eller noen kanpper noen ganger osv ( og går i loop ). Finnes ikke noe simpelt program som man kan bare "recorde" at du gjør noe på PC-en og lagre det som ett script, deretter kan du spille det av i loop foreks. Foreks at den bare leser av hvilke tasteklikk og hvor på skjermen du trykker, så lagres den i en notepad fil som ett ferdig script. Etter kan du bare edite fila og sette inn timings osv. Hadde vært kjekt om noe sånt hadde funnes.

Noen som vet om dette finnes? Orker ikke å holde på med avanserte ting som man må ha flere år utdannelse med IT for å forstå. :p

Mvh Viggo

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får heller spille world of warcraft uten å leeche.

For å lage noe slikt, kreves det at du kan programmere, grunnen er at du må sende tastetrykk til et program, dette kan du bruke keybd_event eller hva den nå en heter til å gjøre i C++ eller SendKeys som den heter i mange andre språk.

Du må også kunne finne vinduet til det programmet du skal sende det til, det kan du bruke FindWindow funksjonen til.

Men jeg tror ikke noen her gidder å gjøre det for deg, det er ikke derfor vi har et programmeringsforum, det er for at folk som enten kan programmere, eller vil lære å programmere kan kommunisere, og spørre om ting vi lurer på.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har leita lenge etter ett program som man kan lage helt simple scripts uten å kunne programmerings språke, men finner det ingen steder.

Nettopp! Riktignok finnes mange script-generatorer, men dem er mest for å lage enkle kodesnutter for websider (html, javascript, sql). Ditt formål er nok litt for avansert for script-generatorer, mellom annet fordi fra script (bat, vbs) kan man ikke direkte referere til api-funksjoner som ditt formål krever bruk av (ref. GeirGrusom). Imidlertid, dll'er kan refereres fra script. Dermed er det klart at pakkes dem nødvendige api'er inn i passende dll'er, så kan scriptet du ønsker deg lages, men dette er ikke helt enkel skreddersøm vel at merke. Kort sagt, tror nok det er lurest å glemme hele script-greia med mindre du kjenner noen veldig greie programmerere eller vil begynne å gjøre jobben selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...