Kasparf Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 ”The College Dropout” har stått på eksamen. Les mer Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Synes Stronger sangen er ganske bra, pleier ikke like denne slags musikk, men liker den sangen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Er ikke noe fan av hip hop sånn egentlig, men denne skiva til Kanye West er virkelig fengende må jeg si. Digger spesielt Stronger siden den bygger på en sang av Daft Punk som er for tiden en av mine yndlings band. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Synes også Graduation er en god skive, synes ikke noe spesiellt om den ved første gjennomhøring men den ble langt bedre når man fikk hørt den gjennom et par ganger. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Fantastisk skive. Kult at noen leker litt med sjangeren. Nesten på høyde med Late Registration. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Homecoming med Chris MArtin var bra! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kanye West er genial, liker lite hip-hop, men akkurat han hører jeg endel på. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er ikke noe fan av hip hop sånn egentlig, men denne skiva til Kanye West er virkelig fengende må jeg si. Digger spesielt Stronger siden den bygger på en sang av Daft Punk som er for tiden en av mine yndlings band. 9606789[/snapback] Han odela jo den sangen totalt. Diamons Are Forever synes jeg er grei. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er ikke noe fan av hip hop sånn egentlig, men denne skiva til Kanye West er virkelig fengende må jeg si. Digger spesielt Stronger siden den bygger på en sang av Daft Punk som er for tiden en av mine yndlings band. 9606789[/snapback] Han odela jo den sangen totalt. Diamons Are Forever synes jeg er grei. 9618758[/snapback] Nja det er jeg ikke helt enig i, liker originalen best ja, men er alltid artig å høre andre versjoner. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Simpelthen elsker denne skiva, og de foregående for den del. Liker veldig godt Big Brother, ettersom han går ut å sier at Jay-Z er hans store forbilde osv. Champion, Good Morning, Flashing Lights, Homecoming. Ja egentlig alle sangene er gode synes jeg. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg liker også veldig godt denne skiva, liker også veldig godt Blueprint albumet til Jay-Z. Noen som kan anbefale lignende album? Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg liker også veldig godt denne skiva, liker også veldig godt Blueprint albumet til Jay-Z. Noen som kan anbefale lignende album? 9624390[/snapback] Jay-Zs The Black Album er jo også veldig bra, men det kan anbefales å sjekke ut Lupe Fiascos debutalbum (kommer ikke på navnet sånn i farta), evnt. Kanyes to tidligere album også! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Albumet til Lupe heter Food and Liqour. Black Album er fantastisk, og de tidligere albumene til Kanye er absolutt like bra som Graduation. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Albumet til Lupe heter Food and Liqour. Black Album er fantastisk, og de tidligere albumene til Kanye er absolutt like bra som Graduation. 9627624[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Denne anmeldelsen gir inntrykk av at mannen har lagd et instrumentalalbum. Men det er vel ikke tilfelle? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Denne anmeldelsen gir inntrykk av at mannen har lagd et instrumentalalbum. Men det er vel ikke tilfelle? 9662078[/snapback] Nope. Han synger en god del der. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er fullstendig klar over at han ræpper på albumet. Mitt poeng var at anmeldelsen ikke skriver noe om det, så vidt jeg kan se. Det hadde f.eks. vært interessant å lese om Kanye hadde kommet seg på vokalen siden sist. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg må si at tekstene skuffet meg litt. Tidligere, spesielt på Late Registration, har han hatt mange mange morsomme og til tider smarte tekster og gode punchlines. Her var det sjelden det kom en linje som virkelig grep oppmerksomheten min. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Egentlig ikke noe lyrisk mesterverk nei. Men beatsa er såpass fantastiske, at jeg glemmer det når jeg hører på låtene. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Etter å ha lest flere av tekstene hans har jeg funnet flere morsomme ting. Uansett dette er en skikkelig bra plate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg