monzilla Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Til min store forskrekkelse greier ikke PS3en min å lese noen disker Noen som vet hvordan dette kan løses? Er det et kjent problem? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Etter å h a søkt litt på nettet ser det ut som det er et kjent problem... Får ta kontakt med Expert i morgen for å fikse det. Drittdag, ikke bare mistet jeg VISA-kortet mitt i natt, nå virker altså ikke konsollen min. Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg antar du snakker om eksterne usb-disker her? Jeg har det samme problemet. Gi gjerne en oppdatering i denne tråden når/hvis du finner ut noe mer. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Er det snakk om ekstern harddisk via USB, må filsystemet være FAT32. Er det NTFS, må du vente på en update som lar PS3 lese NTFS, eller ta backup til PC-en og konvertere til FAT32 Konverteringen vil tømme innholdet, derfor må du ta backup. Endret 1. oktober 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg snakker om spill, filmer osv. I Blu-ray-romen. Ingenting virker. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dette skjedde med en jeg kjenner også. Han fikk ny. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Krysser fingrene om at jeg får ny på stedet på Expert. Men de har jo krav på avhjelpsforsøk, så ingen sure miner dersom de må ta den inn... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Der var den levert inn. De hadde hørt om problemet tidligere. De regnet med en ca 2 uker, men kjenner jeg "bransjen" rett tar det det dobbelte. Jaja, der var midtermineksamen min reddet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå