Maard Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Her er historien: Jeg sletter hele Steam-mappa og laster Steam ned på nytt. I installasjonsmenyen får jeg opp to valg "Reparer/Avinstaller". Velger "Reparer" og nesten ferdig med installasjonen får jeg opp en melding: Samme meldingen får jeg og opp viss jeg velger "Avinstaller" i installasjonsmenyen. Å slette registry-filene hjalp heller ikke. Om jeg da ikke gjore det rett ------------------------------------- Jeg vil bare ha sagt at jeg kjører en Packard Bell Imedia PC PC-en klarer absolutt ikke å finne DVD-stasjonen når jeg prøver og f.eks brenne en DVD-plate. Har en NEC ND-3035A stasjon. Den klarer fint og lese av platene (DVD og CD), men når den skal brenne DVD klarer den ikke og finne DVD-platene, mens CD-platene funker helt fint. ------------------------------------ Når jeg prøver og kjøre Smart Restore får jeg opp en melding om at "16-biters MS-DOS-delsystem Systemfilen passer ikke for MS-DOS- og WINDOWS-programmer. Siden Smart Restore ikke funket brente jeg ut en "Boot CD" for og få reformatert, men da blir jeg etter litt spurt om og sette inn "MasterCD1". Problemet da er at det programmet som lager MasterCD'ene, (Master CD-DVD Creator) ikke klarer og finne DVD-stasjonen. Noen som har den minste aning om hvordan jeg vertfall kan fikse noen av problemene her?? Takker på forhånd for alle innlegg som faktisk kan hjelpe! Endret 30. september 2007 av Mediacon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå