Footy Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg er i dag den heldige eier av en Babor fra IKEA.. Jeg bor sammen frøken, og siden hun har.. 1, 2, 3, 4, 5.. nei gir opp tellinga, hun har MANGE sko blir det en smule fult og uryddigt i gangen.. Problemet er at jeg har ikke allverdens plass til disse.. Har tittet rundt på ikea, skeidar, living og bohus.. vet ikke så mange andre steder å lete.. målene på denne skohyllen kan ikke overstige noe særlig enn 1m bred og rundt 50cm høy og ha plass til å mange sko som mulig... Noen forslag`? Eller tips om hvor man kan lete? takk Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har du noe særlig snekker-erfaring? du kunne jo prøvd og lagd din egen? Et par hobbyplater og noen skruer skulle vel gjøre susen... hehe Lenke til kommentar
Footy Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 hehe, joa, kunne jo det. Men er ikke verdensmester med hammer nei. Hadde nok laget en hylle jeg hadde vært stolt av. Om motparten hadde tillat den å stå i huset er en annen sak Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg er i dag den heldige eier av en Babor fra IKEA.. Jeg bor sammen frøken, og siden hun har.. 1, 2, 3, 4, 5.. nei gir opp tellinga, hun har MANGE sko blir det en smule fult og uryddigt i gangen.. Problemet er at jeg har ikke allverdens plass til disse.. Har tittet rundt på ikea, skeidar, living og bohus.. vet ikke så mange andre steder å lete.. målene på denne skohyllen kan ikke overstige noe særlig enn 1m bred og rundt 50cm høy og ha plass til å mange sko som mulig... Noen forslag`? Eller tips om hvor man kan lete? takk 9605502[/snapback] Kan du ikke bare kjøpe en sånn til på Ikea da? ...og sette den oppå den andre... Får sikkert skrudd dem sammen på et vis, slik at de står støtt. Ellers er det jo kurant å lage noe sjølv da. Mekk en sånn ca tegning på hvordan den skal se ut, stikk på Maxbo eller noe sånt, og kjøp matrialer, kapp og skru sammen. Ikke bruk hammer og spiker...men drill og skruer. pantera Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ta en titt på litt dype bokhyller på IKEA. Billy-hyllene er faktisk dype nok, selv til herresko i str 43. (Har målt. ) Kjøp et par ekstra hylleplater, siden man ikke trenger mer enn 1 høy hylle, vanligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå