Gå til innhold

Forskjell på grafikk, PS3 og X360


TheNarsissist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei jeg har 360 og har lyst til og gå over til ps3,men er det noe forskel på graffiken.Jeg har Rainbow Six Vegas på 360 er det fks bedre graffik på Rainbow Six Vegas til ps3 en til 360??

9605472[/snapback]

På dette konkrete spillet er det ikke bedre grafikk. Det fins spill som er både verre, like og bedre på PS3, så det er ikke noen regel at spill ser bedre ut på verken den ene aller den andre plattformen.

 

Vil allikevel anbefale PS3, men av andre grunner. Mange gode eksklusive spill som kommer fremover. Samt en flott maskin til blu-ray, dvd og mediastreaming.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Per i dag ser du lite eller ingen forskjell på grafikken mellom de 2 konsollene. Eneste er multiplatformspill som har en lei tendens til å være grafisk svakere på PS3 enn X360. Dette begjærer mer på late utviklere enn konsollens kapasitet, noe Bethesda Softworks klarte så fint å bevise når de tok seg tid til å jobbe med Oblivion PS3 versjonen som faktisk er like. Der dreit Monolith mer på draget med FEAR som ble en floppetiflopp på PS3 grunnet rushing.

 

Per i dag er det lite grunn til å kjøpe inn en PS3 når du har X360 siden det ikke er kommet noen nevneverdige spill på PS3 som ikke X360 har fra før av. Da vil jeg heller anbefale deg å avente kjøpet noen månder, så kjøper du en PS3 når prisen har gått ned samt at konsollen har fått noen gode spill.

 

Og som jeg alltid må si, ikke gjør klar renneløkka og test om greina holder vekta til en fullvoksen bjørn. Jeg sier ikke at PS3 er en dårlig konsoll på noen mulige måter, men per i dag ser jeg lite vits i å eie både X360 og PS3. Da er det bedre å vente på lavere pris og gromtitlene. Er ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar
Ps3 har den beste grafikken overall.

9605730[/snapback]

 

Ikke i dag men kanskje om 1-2 år.

Enda ikke sett noe på ps3 som slår grafikken på 360.....tvert om.

Har begge konsoller og selv om ps3 i dag samler støv så forventer jeg bedre spill i fremtiden.

9606118[/snapback]

 

 

Kunne ikke sagt det bedre selv, som du har også jeg begge konsollene og i likhet med deg samler også min PS3 støv så langt

Lenke til kommentar

Er nok lurt å vente med kjøp av PS3.

 

Jeg har f.eks. tenkt å kjøpe Xbox 360 (har bestilt) nå, og så om ca et år skal jeg kjøpe PS3. For da har det skjedd mye med utviklingen av PS3 + at det har kommet mange flere spill. Prisen har nok forhåpentligvis gått ned også :)

 

Litt OT, men jeg har lest et sted at 4D bare går ann på PS3 og ikke 360, stemmer det?

Endret av Fastlane
Lenke til kommentar

Hvis jeg husker riktig leste jeg at 4D var at du kan se ting forandre seg jo mer du spiller. F.eks. at et jernrør ruster, maling flasser av et hus, gresset vokser osv osv.

 

Og det mens du ser på det! Kan se om jeg finner igjen den artikkelen med film, så skal jeg poste den ;)

 

EDIT: Fant den 4D: A Reality Only For PS3

 

Det var visst at alle objekter på skjermen er "levende" og at de forandrer seg hele tiden.

Endret av Fastlane
Lenke til kommentar

4D er faktisk reelt. Den fjerde dimensjonen er tid. Gjør et google-søk på 4D så finner dere sikkert noe saftig info.

Altså, det som er saken nå er at det ikke er vits i å gå fra PS3 til 360 PER IDAG. For noen måneder siden hadde det sikkert ikke vært så dumt gjort, men flere av disse analytikerne mener at levetiden til 360 allerede begynner å ta slutt. På den annen side er det ikke sååå farlig om du venter til jul med å bytte til PS3. Er da de neste bra spillene kommer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...