AKF Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg prøver å åpne porter til uTorrent. Først og fremst har jeg forsøkt å legge inn port til tcp/udp, som igjen peker til min 192-nettverksadresse. Dette fungerer ikke, da jeg får meldingen: Error! Port xxxxx does not appear to be open. Så er spørsmålet: skal jeg legge til min statiske ip i både XP og i router-oppsettet? Dessuten skal jeg ifølge portforward legge inn min statiske ip, mens D-Link kun vil godta adresser som starter med 192. Dette gjør meg usikker. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 du skal forwarde til adressen som PC-en din har, med andre ord 192 adressen. Lenke til kommentar
AKF Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) du skal forwarde til adressen som PC-en din har, med andre ord 192 adressen. 9605314[/snapback] uTorrent 48031 tcp/udp schedule always, inbound filter: allow all 192.168 (som viser til min pc) Det fungerer fremdeles ikke. Er det meningen at jeg skal sette opp min statiske ip i både XP og i routeren? 16:39: Når jeg legger til statisk ip, gateway, subnet og dns 1 og 2 lokalt får jeg ikke tilgang til nettet eller routeren. Skal routeren settes til DHCP eller skal også den stå på statisk? Dette er virkelig ikke forståelig.. Endret 30. september 2007 av AKF Lenke til kommentar
AKF Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Er det virkelig ingen som har kunnskap på dette området? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå