ecko Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 jeg trenger et vekkerklokkeprogram, eller på en eller annen måte få en sang til å spille når jeg skal opp om morgenen? jeg bruker itunes for det meste. mobilen er uaktuell. det er en SE k310i, og alarmen starter så lavt at man ikke kan høre den. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 I kontrollpanelet har du noe som heter Scheduled tasks, eventuelt Planlagte oppgaver. Restena av innlegget foregår på engelsk. Her kan du lage en ny oppgave, velge program, tidspunkt og handling. For eksempel kan du velge iTunes, Daily 06:00 Weekdays. Huk av for å vise avanserte valg når du lagrer oppgaven. I task setter du så Run: til å være enten en musikk-fil, for eksempel mp3, eller en spilleliste-fil, for eksempel m3u. Start in: skal peke til iTunes eller programmet du vil skal fungere som vekkerklokke. Eneste forutsetning for at dette skal fungere, er da at maskina må stå på hele natta. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 søk på alarm clock på download.com .. masse å velge mellom, kan spille dine egne sanger ja Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvorfor laste ned et eget program når Windows har alt du trenger innebygd? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Maskinen kan faktisk stå i ventemodus eller dvalemodus også. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Maskinen kan faktisk stå i ventemodus eller dvalemodus også. 9605363[/snapback] bra det da. jeg tester nå. alarmen skal gå i gang klokken 15.50 ås jeg får bare vente å se. kan jeg ha itunes i gang med en annen sang mens jeg venter eller må jeg lukke itunes. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det ser du vel kjapt nok. Jeg kan tenke meg at iTunes får beskjed om å spille sangen du har definert at skal spille uansett. Det blir som å åpne en ny sang fra filmenyen når en annen er i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå