Gå til innhold

Springkniv i sverige

konduktans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de ikke er det, hvorfor bruker politiet de da?

Jeg skal ikke ha noe dritt kjøpt i en butikk der en mann har "et spesssielt tilbod bara til do", lagd av tupperware plastikk og bly, men en skikkelig kniv, som ser bra ut, holder lenge, og tåler å bli brukt. Og nei, jeg skal ikke ha det for å stikke ned folk på byen, men fordi jeg i blant går tur i skogen og da hadde det vært utrolig beleilig med en kniv som det ikke tar halve dagen og åpne.

Lenke til kommentar

Så hvis mange bryter loven, synes du det er helt ok at du også gjør det?

Det er mange som kjører i fylla. Vil det si promillekjøring er helt ok?

Så du vil ikke ha rifle lenger (ref. Våpentråden)? Blir du tatt for å ha en springkniv, kan du nok glemme å få innvilget søknad på alle våpen de neste årene.

Skjønner bare ikke hvorfor du vil risikere det for å kjøpe en ubrukelig kniv...

I skogen vil en vanlig kniv være uendelig mye bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
La ham nå få kjøpe den springkniven nå (så slipper vi at han får tak i en rifle senere ;) )

Haha;) Jeg fant visst ut at det ikke var lovlig i sverige heller, så jeg hopper over for øyeblikket. Mener dere helt seriøst å si at det ikke finnes springkniver som er av skikkelig kvalitet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Springkniver er svake.

Det eneste plusset med de er at du får mer respect av dine homies når du tar den fram og viser dens funksjoner.

Lenke til kommentar

Synes springkniver er deilige å sitte å fikle med jeg, men ikke noe å ha med seg ut på gata. Den jeg hadde kunne bare skyte opp bladet, ikke skyte det ut fra selve skaftet.

dessverre ble fjæra helt slitt ut pga jeg satt å skjøt den ut å trakk den inn heletiden. ble en uvane å sitte slik :p

Edit:

Fikk den av fattern rundt 13 - 14 års alderen. han hadde kjøpt den i Sverige

Endret av _Sha9ick_
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Hva faen skal du med en spring kniv? De er ikke brukendes til en dritt!

hvorfor ikke?om du kjøper en av kvalitet så er det jo ikke noe problem. man kan da bruke den til det samme som andre kniver med lik størelse. det er ikke lov, men det er kjekt å bare trykke på en knapp når man skal ha bladet ut.

har ikke sett så trangsynte folk før.

Lenke til kommentar
hvorfor ikke?om du kjøper en av kvalitet så er det jo ikke noe problem. man kan da bruke den til det samme som andre kniver med lik størelse. det er ikke lov, men det er kjekt å bare trykke på en knapp når man skal ha bladet ut.

har ikke sett så trangsynte folk før.

hva med å bare ta en bedre kniv ut av sliret? Sprinkniver er ikke laget for praktisk bruk, om du som poststarter sier, trenger en kniv til å spikke med i skogen osv, er en helt vanlig sportskniv av en helt annen verden i funksjonalitet. Sprinkniver er også livsfarlige, på den måten at den kan sprette ut ved en uheldig berøring mens den fremmdeles er i lommen/hånden..

Det er en grunn for å kjøpe springkniv, vis den fram.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...