Gå til innhold

Burde jeg bruke min mors penger på røyk?

goliatmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg visste at ikke gode gamle hw ville hjelpe meg med å undertrykke moralen min:)

and for the record så slutter jeg å røyke når jeg flytter fra min noe gale mor :p

edit: ut og kjøpe røyk

9605001[/snapback]

Mutter'n gjorde akkurat det samme til meg.

Og BTW så irriterer det meg at folk driver og moraliserer så jævlig i forhold til røyking, men så er det HELT OK å ha en egenen snus-tråd her inne. Skulle likt og sett reaksjonene på røyketråden, gitt... :roll:

Lenke til kommentar
Jeg visste at ikke gode gamle hw ville hjelpe meg med å undertrykke moralen min:)

and for the record så slutter jeg å røyke når jeg flytter fra min noe gale mor :p

edit: ut og kjøpe røyk

9605001[/snapback]

Mutter'n gjorde akkurat det samme til meg.

Og BTW så irriterer det meg at folk driver og moraliserer så jævlig i forhold til røyking, men så er det HELT OK å ha en egenen snus-tråd her inne. Skulle likt og sett reaksjonene på røyketråden, gitt... :roll:

9616347[/snapback]

Kast snusen og ikke plukk den opp igjen?

Lenke til kommentar
Finnes forskere som er uenig i evolusjonsteorien og mener at global oppvarming ikke er menneskeskapt.

9616505[/snapback]

Jepp. Men vi har vel kommet litt lengre i den forsninga, har vi ikke?

Dessuten er det langt færre forskere som i dag mener at global oppvarming ikke er menneskeskapt. 9/10 sier at de er menneskeskapte.

Lenke til kommentar
Det der er like lett som å finne en artikkel som dette, så! http://www.dagbladet.no/dinside/2002/07/05/341468.html

Snus er bedre! :w00t:

9616489[/snapback]

Det som er aller best er å verken snuse eller røyke.

Jeg kan ikke fordra lukten av røyk og det er bare noe med snus som er veldig ekkelt, hater spesielt å se alle disse snusklumpene rundt om kring, kast den i søppla isåfall.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ja, det er nikotin i både snus og røyk...  :ermm:

9616536[/snapback]

..Noe som leder oss tilbake til at snus er like eller mer avhengighetsskapende enn røyk..

9616541[/snapback]

Ja, men røyk er tretten og en halv ganger så skadelig.

EDIT: Innlegget gjelder for deg og, JoeCamel.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...