Richard87 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Hei, jeg har endeligt fått lagt inn postfix, men har litt problemer me autentisering... jeg har en bruker 'richard', med pasord, og vist jeg har fårstått dette riktig, er det bare og logge på postfix med [email protected] ? men ingenting virker, og vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram for og løse problemet:S Noen her som har noen gode tips og ideer? Endret 8. oktober 2007 av Richard87 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Du får ikke sendt mail? For å motta mail må du ha en POP eller IMAP-server i tillegg. Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Sorry for sent svar... Jeg ha POP3/IMAP innstalert(følgte guiden til Ubuntu The Perfect Setup - ISPConfig) problemet er at jeg ikke får lågge på (btw, har lagd til en [email protected] bruker m passord test serveren heter vps.drachir.no vis dere vil se hva jeg mener....) Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei, har ett nytt problem, har fått til 'autentisering'(probleme var Maildir)... Men jeg greier ikke og sende mail til forskjellige brukere på samme system:O PS Og hvordan kan jeg legge til domene til brukernavnet(sånn som når du lågger på standard servere? (mulighet for mer enn 1 domene på 1 server) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå