henrian Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 kjøpt meg skate og er storfornøyd! må være det aller kuleste av alle "brett" spill. Men hvordan i huleste lander man Rocket-air trikset. klarer det ikke. holder på å bli gal! Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Slepper grab knappen før man lander? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 trykker ned høyre analog, og trykker LT+RT. i rekkefølge (og i lufta ) Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 tror han tenkte på hvordan han lander trikset, ikke gjør det, hvert sånn jeg forsto det Lenke til kommentar
zeox Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 hvordan kan noen være så dumme at man ikke skjønner at man skal slippe knappen før man lander? Lenke til kommentar
henrian Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 jeg har jo prøvd å slippe graben, men har ikke fått det til. men om det er det som er måten å lande på så skal jeg prøve videre. tnx! og zeox, du trenger ikke slippe grabe knappen på de andre triksa før du lander, så du trenger ikke være dum av den grunn! Lenke til kommentar
hmz Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Logisk tenkning er jo bare å slippe knappen som folk over sier Er nokså greit å ha ett litt større hopp også, slik at du faktisk klarer å lande liksom Ikke bare tar en ollie på bakken og tar backflip .. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 backflip på bakken, litt tony hawk style? rocket air må man ha ganske grei air for å få til, en pool funker som regel best, og du må slippe grab knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå