Kebab GUD Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 ikke for å høres ut som en ........ men er noen av de jentene som det er snakk om fine? (har jeg lurt på siden jeg først hørte om det ) Etter min smak - nei. Det er vel en grunn til at de har havna litt på kanten, at de ikke er så veldig pene, og ikke de mest populære i klassen, og de har sikkert prøvd å finne seg venner på andre måter, og dermed har de havna der de er nå. vel .. hvilken type jenter er det sank om ? fjortisser? Gother? (osv.. osv...osv...) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Uansett tror eg ikke fengsel med det første kommer til å gjøre så mye bra for de jentene som gjorde dette. Først mener eg de skal legges inn ett eller annen sted for å skjekke hodene deres og gå gjennom en slags rehabilitering ettersom de har slike syke ønsker. etter at de er noe friskere mentalt sett så kunne de blitt fengslet. 1 Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Morro aa lese hvordan folk lar seg hisse opp til aa kreve baade blod og andre ape-loesninger. Noen her som i det hele tatt har tenkt over muligheten av at "slikt skjer"? Nei, det er ett ordtak som heter: "Beware of wishing for justice, you might get it." Hvis vi alle skulle straffes for det gale vi har gjort( og gjoer ), tror jeg nok vi hadde trengt noen flere fengsler. Saa ta det litt med ro og aksepter at det kan vaere en liten straff for en 15-aaring aa bli uthengt i media, kryssforhoert i retten, og foraktet i sin egen hjembygd resten av livet. Cheesus, ha litt gangsyn og slutt aa mase om fengsler som en losning paa alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå