FelaroN_ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei Jeg lurer paa assen man faar split screen til warhawk ? Takker for alle svar Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Du må spille uranked server. Funker ikke på ranked. Også er det bare og trykke på Start så er du i gang Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 ikke alle unranked som er split heller, men står i vinduet til høgre...., også de som skal være med trykker start på sin kontroller. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Hoppe inn og stjele tråden et spørsmål Når vi spilte blir skjermen delt vertikalt, går det an og bytte til horizontalt? Endret 30. september 2007 av -Lasse Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hoppe inn og stjele tråden et spørsmål Når vi spilte blir skjermen delt vertikalt, går det an og bytte til horizontalt? 9607469[/snapback] Det lurer jeg også litt på.. Spiller egentlig liten rolle for meg, men det var en kompis som reagerte på det da vi spillte sammen. Jeg er dessverre redd for at dette ikke går an å endre på tho Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tror det kommer i patch, HÅPER ihvertfall det Er faen meg helt umulig å fly nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå